Ny i forumet och i behov av garage

mrmopsy

Satans lakej
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
YZF 750 R Skrapad, repad, skitig och jävligt förbannad (på mig alltså...)
Hej på er alla

Är ofta inne och kollar på sporthoj.com samt läser de flesta trådar med glädje, men detta är första gången jag själv tar till orda så jag hoppas jag gör rätt .

Vet inte om detta är helt rätt forum för detta, i så fall får ni ta mig i örat , men har precis flyttat till Malmö och är i akut behov av garage/garageplats att ställa in min numera något luggslitna hoj. Tänkte om någon vänlig själ hade något att erbjuda eller kunde tipsa mig om något/någon som kan hjälpa mig.

Posta tipset i tråden i så fall eller kontakta mig på mrmopsy@yahoo.com

Tacksam för all hjälp jag kan få.

mrmopsy skrev:
Hej på er alla

Är ofta inne och kollar på sporthoj.com samt läser de flesta trådar med glädje, men detta är första gången jag själv tar till orda så jag hoppas jag gör rätt .

Vet inte om detta är helt rätt forum för detta, i så fall får ni ta mig i örat , men har precis flyttat till Malmö och är i akut behov av garage/garageplats att ställa in min numera något luggslitna hoj. Tänkte om någon vänlig själ hade något att erbjuda eller kunde tipsa mig om något/någon som kan hjälpa mig.

Funkar Lorensborg eller är det för långt från där du bor ?

/G.Aragefixare

Hej och välkommen! Jag gjorde som du, frågade efter garageplats och fick en på ca 2 timmar! :banana Men jag är visserligen en söt tjej... :trixie Men det ordnar sig nog för dig åxå!
Lycka till! :hej

Krölleböll skrev:
Kan ju meddela att RedBaron alias G.Aragefixaren hade ett finger med i det spelet ja! Tack igen! :Bugar
Det var så lite så. Jag fick ju återgälda att jag fick vara den förste som Uiiiiilade med din hoj
sdb03987-1.gif

RedBaron skrev:
Funkar Lorensborg eller är det för långt från där du bor ?

/G.Aragefixare

Lorensborg skulle kunna vara ett klart intressant alternativ, bor själv på Möllan. Finns det plats så man kan meka lite också? Har egna verktyg.

mrmopsy skrev:
Hej på er alla

Jag har plats för dig.. Mitt i centrum. 1 min från triangeln. Dubbellarmat och endast de som har hoj där har tillgång.. (4pers) Plats för meckande samt en hög verktyg som alla får låna av som husar där.. 290:- engångs avgift sedan 250:- / månad... Jag PM:ar mitt nummer så kan du ringa om du är intresserad.. :tummenupp

mrmopsy skrev:
Lorensborg skulle kunna vara ett klart intressant alternativ, bor själv på Möllan. Finns det plats så man kan meka lite också? Har egna verktyg.
sdb25686.gif
Verdammt !

Den Barrande Rödonen har tyvärr misslyckats, garageplatserna där var slut, men jag ser att du fått ett annat bra erbjudande.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show