Geronimo79
Ny medlem
Såg denna annonsen idag
http://www.blocket.se/vi/19260760.htm?ca=23_5_s
, så dem har gjort en 300 cc 2T till -09. Har kanske varit uppe här innan men första ggn jag ser den i alla fall..
http://www.blocket.se/vi/19260760.htm?ca=23_5_s
, så dem har gjort en 300 cc 2T till -09. Har kanske varit uppe här innan men första ggn jag ser den i alla fall..
