Ny husa med problem

LeZZe

http://www.lezzeracing.tk/
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Yamaha 450 SM / YZ 250F
Jag köpte en sprillans husa i går villket va skit kul, men nu när ja tagitbort strypningen så dör den på gas. Vet inte om den går fett elr snålt men de jag har gjort är, bytt nål samt munstycke o tagit bortgas strypningen. Har prova att sruva på luft skruven o flyttat runt nålen som bara fan men får inte till de. Är den någon som kan hjälpa mig.......

LeZZe skrev:
Jag köpte en sprillans husa i går villket va skit kul, men nu när ja tagitbort strypningen så dör den på gas. Vet inte om den går fett elr snålt men de jag har gjort är, bytt nål samt munstycke o tagit bortgas strypningen. Har prova att sruva på luft skruven o flyttat runt nålen som bara fan men får inte till de. Är den någon som kan hjälpa mig.......
På min -04:a har jag luftskruven 1 1/2 varv ut och nålen på 6:e uppifrån.
Vet inte hur mycket det skiljer mellan -05 och -04 men...

LeZZe skrev:
Dum fråga,men har du tagit bort plattan under luftfiltret...?:)
-04:an har ju en sån där:)

wheelielover skrev:
Dum fråga,men har du tagit bort plattan under luftfiltret...?:)
-04:an har ju en sån där:)
Nu funkar de o plattan satt kvar,ska ja skämmas elr är de någon mer som gjort samma sak. TACK FÖR HJÄLPEN KOMPIS

Skäms! :jäs :blah

Gå genast ut i garaget igen för att ta bort gallret längst bak i ljuddämparen oxå så slipper vi mer sånt här :tungan ;) :krama

Glömde jag säga: JÄTTEGRATTIS ?

JÄTTEGRATTIS!!

tackar!!! hur har ni bestyckat hojarna orginal utan strypning samt vart har ni nålen,

wheelielover skrev:
Kom över till Enköping så kör vi en sväng :tungan

de kommer vara en ren race hoj som ja ska ha till sm nästa år,men om du vill kan du komma till oss här i vå-s vi brukar vara ett gäng på ca 8 st :fyllisar

8?
Det brukar ju vara tomt på hojar så fort man är ute. :(

Back