Ny husa ägare

Ninja Racer

Medlem
Gick med
19 May 2003
Hoj
Ducati 999S Husaberg 650 -02
Måste bara skriva av mig, var och hämta en husaberg 650-02, med portad topp och lättad och fan vad skoj det är, precis som att åka trimmad moped, det ända jag har att klaga på är att det var väldigt kort register.

Ninja Racer skrev:
Måste bara skriva av mig, var och hämta en husaberg 650-02, med portad topp och lättad och fan vad skoj det är, precis som att åka trimmad moped, det ända jag har att klaga på är att det var väldigt kort register.
Då måste den vara gode portad, min 02a har så långt register att jag inte hunne prövat hela förns några dagar sen ;P

Grattis till en rolig moped förresten! :)

Tackar, batteriet är bortkopplat och kablar till lysen och sånt också går det driva det direkt på generatorn utan batteri.

På -02 drivs lyset direkt från generatorn original.Elstart,tut och blinkers går över batteriet.

Går dit fixa så att blinker och bromsljus och vad det nu var också går över genertorn. En cykleldator med ljus är det godkänt som hastighetsmätare. Busaberg du verkar ju veta det mest om husaberg, jag tycker hojen bluddrar väldigt tidigt på varje växel, vad kan det bero på ?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back