Ny hojtokig tjej

realwoman skrev:
Ville bara säga hej till alla hojtokiga killar och tjejer här.
Hoppas vi syns på vägarna i sommar, jag lär själv bo där!!
Vore skoj att hänga på nån tur nångång, både med killar och enbart tjejer..

:banana

Hehe, nog lär vi synas på vägarna alltid.
Tyvärr så blire nog inte med nån hoj.
Kommer inte ha tid att köra hojj nått alls i sommar.
Även fast jag kommer på vägen, fast det blir med 24meters långtradare,
eller att det möjligtvis nångång kan bli 25,25 hehe.
Aja, hare fint och ta det försiktigt på vägarna, kom ihåg att sånna som
vi är stora och tunga(60ton).
 
En liten hälsning...

Tjo! Här kommer en liten hälsning från en annan brud :tuttar i detta avlånga land...DU...har en sån hoj som jag skulle vilja ha! :Bugar Är helsåld på modellen, vägrade att lämna den på mässan sist, snudd på... :tummenupp Här kommer några frågor:
* Hur tycker du att den är?
* Beter den sig vettigt?
* Försäkringsklass?

Ha en skön lång kurvvänlig sommar! Å en sak till...
Falco 1000 SL rockar Fätt!!!!


realwoman skrev:
Ville bara säga hej till alla hojtokiga killar och tjejer här.
Hoppas vi syns på vägarna i sommar, jag lär själv bo där!!
Vore skoj att hänga på nån tur nångång, både med killar och enbart tjejer..

:banana
 
Stumpan skrev:
Tjo! Här kommer en liten hälsning från en annan brud :tuttar i detta avlånga land...DU...har en sån hoj som jag skulle vilja ha! :Bugar Är helsåld på modellen, vägrade att lämna den på mässan sist, snudd på... :tummenupp Här kommer några frågor:
* Hur tycker du att den är?
* Beter den sig vettigt?
* Försäkringsklass?

Ha en skön lång kurvvänlig sommar! Å en sak till...
Falco 1000 SL rockar Fätt!!!!


Tjena tjejen

Du kommer bara dräggla ännu mer efter mitt svar..hihi
Jo jag hade en Honda Hornet 600 tidigare men kände att den inte räckte till så jag fölll för Falcon just med tanke på vindkåpan fram så jag kan köra fort fort utan nackspärr sen så är den grymt snygg samt det underbara mullret som startar många billarm..haha
Jag va lite orolig första gången jag skulle köra den för jag är inte allt för stor ca 165/50 men det är inga som helst problem ska förvisso inte ha fötterna i backen när man kör haha

Den är hur lätt som helst att köra och hur smidig som helst i köer och snäva svängar, samt såå stabil så krypkörning e inga problem.
Sen går den som en dröm och det händer saker då jag gasar men nu e min trimmad med.. :D

Det enda trista e försäkringen men jag har ju :tuttar så det var överkomligt och värt allt!!
Betalar ca 1360/mån nu som påställd och vintertid ca 180/mån så jag ska inte klaga.

m.a.o ett mycket bra hojval! köp köp köp
 
Stumpan skrev:
Tjo! Här kommer en liten hälsning från en annan brud :tuttar i detta avlånga land...DU...har en sån hoj som jag skulle vilja ha! :Bugar Är helsåld på modellen, vägrade att lämna den på mässan sist, snudd på... :tummenupp Här kommer några frågor:
* Hur tycker du att den är?
* Beter den sig vettigt?
* Försäkringsklass?

Ha en skön lång kurvvänlig sommar! Å en sak till...
Falco 1000 SL rockar Fätt!!!!

Köp min, den är till salu!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top