Ny hojtokig tjej

bikerwoman skrev:
Heeej! och välkommen!! Vad kul med ännu en Falco-tjej så jag slipper känna mig ensam!!
Förstår inte vad han menar med typisk tjejhoj, gör du? Dom är bara avis för att vi har en sån läcker Italienare mellan bena :D

Hoppas att vi kan ut och åka framöver!


Tjena tjejen, kul att vara efterlängtad..Tjejhoj?? hmm, håller med du de är nog bara avis att vi hellre gränslar en riktig Italienare... :hihi
 
bivven skrev:
Jag visste det var en tjejhoj du hade :D





o välkommen på dig nya tjejen!


Din lilla räka, du kommer få en käftare snart, sitta på ett forum och va stöddig hmmm, säg det nästa gång du kommer hem och hälsa på fegis :hihi

dessutom är du skyldig mej nya packboxar till framgaffeln, ditt fel att jag har börja köra på slangen :7peta
 
hållundan skrev:
Finfin hoj.

Välkommen till SH.


Och så är det faktiskt så att vi fyller år på samma dag. Grattis.

Och jag fyller dan efter, men jag är nog född först! 30 är fan inte lite på sh.com...


Välkommen!



.
 
jooo då :D
 

Bifogat

  • newbie5.jpg
    newbie5.jpg
    22.2 KB · Visningar: 53
realwoman skrev:
Ville bara säga hej till alla hojtokiga killar och tjejer här.
Hoppas vi syns på vägarna i sommar, jag lär själv bo där!!
Vore skoj att hänga på nån tur nångång, både med killar och enbart tjejer..

:banana

Hej !

Jag är också ny här... skoj med fler tjejer :lol
 
Cool hoj till en cool tjej verkar det som.
Twinpower, låter kul wroom, wroom och är väldigt kul.

/Swedboy
 
realwoman skrev:
Ville bara säga hej till alla hojtokiga killar och tjejer här.
Hoppas vi syns på vägarna i sommar, jag lär själv bo där!!
Vore skoj att hänga på nån tur nångång, både med killar och enbart tjejer..

:banana


Välkommen!!!! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top