Von Vettet
Ny medlem
Von Vettet skrev:Har ingen sagt till dig att du är en MYCKET -MYCKET störd person![]()
![]()
tänkte mig en av dessa.Men mest troligt den mer svarta av de två AGV hjälmarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:Har ingen sagt till dig att du är en MYCKET -MYCKET störd person![]()
![]()
Zmurfen skrev:Rossi replica så klart![]()
ok ... du skall alltså köra rossi stuket fullt utVon Vettet skrev:hojen ska bli ungefär så här.Iof behöver jag inte göra några större förändringar jämfört med originalet.![]()
Typ så här???Mr K skrev:Rätt linje? Är det Fab5s linje eller? .......... muhahahahahahahahaha
![]()
Von Vettet i mitten ......
Svart sving e ett måste!!!Von Vettet skrev:hojen ska bli ungefär så här.Iof behöver jag inte göra några större förändringar jämfört med originalet.![]()
Jag får höra det ofta ... men jag förstår fortfarande inte varför ....Von Vettet skrev:Har ingen sagt till dig att du är en MYCKET -MYCKET störd person![]()
![]()
Eftersom Fån Fettet är en gay-überposör som inte kör bana när det är lite fukt i luften så passar ett färgmatchande ställ perfektmajtii skrev:Ingen kommentar
GSXR1100R skrev:Eftersom Fån Fettet är en gay-überposör som inte kör bana när det är lite fukt i luften så passar ett färgmatchande ställ perfekt![]()
VV ... har du inte blandat ihopa päronen med äpplena nu ... det där var ju GSXR1100R på bilden och detta var hans möghacka ......Von Vettet skrev:Jamen herregud....ni vet ju att jag har spärrar i min körning och att det inte kommer för sig för mig att åka när det är fuktigt........men du mike....jag hade ett kort kvar på din "möghacka" från höstens senaste runda. Å den bitchen gillade verkligen skinnn å läder....![]()
![]()
Mr K skrev:Nu tar vi i och sjunger allihopa ....
Von Vettet han är homosexuell
homosexuell
homosexuell
Von Vettet han är homosexuell
homosexuell
homosexuell
oscar skrev:Var nu en RIKTIG man och beställ lite roliga prylar till hojen på...
www.tsrworldwide.com ->parts list -> CBR1000RR
man handlar inte utr i Sverige. Halva priset utomlandsVon Vettet skrev:![]()
Kostade sjukt för mycket med replica ställ!! skulle hamna på 16 lappar för stället och sen hjälm till det a 6-7 lappar....nä,då köper jag hellre lite billigare och införskaffar hellre lite hojgodis!!
JAGAR FLER HÄSTAR!!!![]()
Von Vettet skrev:![]()
Kostade sjukt för mycket med replica ställ!! skulle hamna på 16 lappar för stället och sen hjälm till det a 6-7 lappar....nä,då köper jag hellre lite billigare och införskaffar hellre lite hojgodis!!
JAGAR FLER HÄSTAR!!!![]()
jag har hört att den är utrustad med tilt-sensor och inte går att wheela.GLIFFO skrev:Behövs nog om du skall få upp den där på slangen........Prolink...
![]()
GLIFFO skrev:Behövs nog om du skall få upp den där på slangen........Prolink...
![]()
Von Vettet skrev:Den dagen de bygger en hoj i 1 liters klassen som inte går att wheela.....ja det lär nog dröja till jesus går i kortbyxor![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |