Ny hoj:)

• Thread starter Thread starter SJP
  • Start date Start date

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ikväll hämtade jag en till motorcyckel, det blev en RS denna gång, en '98, i mycket fint skick, ny kolv för 5-600km sedan, så knappt inkörd, 34mm förknasare var det på den också, annars standard (avstrypt dock) skulle villa sätta på ett trimrör också, men vi får väl se, haar inte riktigt lust att slänga 400€ på deet, skulle va om man hittade ett begnagat...

Bilderna är urusla, det blidde mörkt, så jag tog några i garaget, lysrörs ljus + trångt + mobilkamera = inge vidare. Ska se om jag lyckas ta några lite bättre imörn bara det inte blir skit väder. Var kul att vara tebaks på 2hjul igen iaf! :tummenupp

20071002012.jpg

20071002011.jpg

20071002010.jpg

Grattis till en fin hoj :)

vill gärna höra dina tankar om hur den är jämfört mot miton när du hunnit köra den en del

Grattis till en fin hoj :)

vill gärna höra dina tankar om hur den är jämfört mot miton när du hunnit köra den en del

Har ju bara kört hem den, och en tur runt stan, = ungefär 30km, ochmitt intryk blev väll lite dämpat p.g.a kopplingen verkligen måste spännas.

än så länge känns den lite som ett touringlok i gämförelse, mer upprätt körställning, mer bottenvrid (dock gjorde ju arrowet att miton fick en lite spetsigare effektkurva), och en klocka!!!

Har inte hård kört den nått än, så den jämnförelsen kommer senare.

Men någon jätte skillnad finns det helt enkelt inte, är nog två rätt likställda cycklar.

Måste fråga om reggskylten. det kan ju knappast finnas bara upp till 1000 hojar på åland, hur gör de med reggnr?

Har ju bara kört hem den, och en tur runt stan, = ungefär 30km, ochmitt intryk blev väll lite dämpat p.g.a kopplingen verkligen måste spännas.

än så länge känns den lite som ett touringlok i gämförelse, mer upprätt körställning, mer bottenvrid (dock gjorde ju arrowet att miton fick en lite spetsigare effektkurva), och en klocka!!!

Har inte hård kört den nått än, så den jämnförelsen kommer senare.

Men någon jätte skillnad finns det helt enkelt inte, är nog två rätt likställda cycklar.

Därför jag tänkte att med lite tid kanske du hinner köra lite hårdare och fixa eventuella fel :)

Måste fråga om reggskylten. det kan ju knappast finnas bara upp till 1000 hojar på åland, hur gör de med reggnr?

Nya hojjar heter ÅLA, men det ser ju bara fult ut. Finns kanske 1500st i trafik, vild gissning, men det är ju inte så dåligt på 26000 pers.

Gött som fan med ny hoj. :)

Dock vet du att du bytt ner dig ordentligt, iaf utseendemässigt. ;)

Mjo, men vafan, orka importera, och det är ju alltid kul att pröva nått nytt.

får la bli en 748 som 25kw:are sen, så har jag ju en likadan igen. :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph