Ny hoj

loffe_90

91a, inte 90
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
rs 06
Tja!
Tänkte bara säga att ja äntligen har fått hem rsen nu, o klarade teorin igår:yoparty
Känns gött:rolleyes:

Härligt, själv väntar jag tills 18 för körkort. Men har övervägt det noga.

Tack ska ni ha:)
Ja kan langa ett par bilder imorron för ja sitter på fel dator nu:gnissla
Har även fått uppkörningstid den 29onde maj, så allt med körkortet har faktiskt gått väldigt snabbt! Fick teoritiden snabbt också:)
Aja, ska ut o övningsköra lite nu så ja kommer upp till dom jävla 50milen så ja kan börjar varva lite mer:yoparty :D

Tack ska ni ha:)
Ja kan langa ett par bilder imorron för ja sitter på fel dator nu:gnissla
Har även fått uppkörningstid den 29onde maj, så allt med körkortet har faktiskt gått väldigt snabbt! Fick teoritiden snabbt också:)
Aja, ska ut o övningsköra lite nu så ja kommer upp till dom jävla 50milen så ja kan börjar varva lite mer:yoparty :D

Jag tkr du ska läsa handboken lite noggrannare, 6k varv under 80 mil, 9k varv under 160 mil, över 160 mil 11k.. sen gör du som du vill.. jag lugna mig iaf o höll mig till handboken, 56 laxar e inte lite pegnar så ja e iaf rädd om den.. :) :fakta

2886718 Jag tkr du ska läsa handboken lite noggrannare, 6k varv under 80 mil, 9k varv under 160 mil, över 160 mil 11k.. sen gör du som du vill.. jag lugna mig iaf o höll mig till handboken, 56 laxar e inte lite pegnar så ja e iaf rädd om den.. :) :fakta
Nu tänkte jag ifrågasätta din inkörning, men jag ger fandert i det.

Nu tänkte jag ifrågasätta din inkörning, men jag ger fandert i det.

haha gör gärna d :) d kändes förjävligt att köra på lågvarv, o ligga mellan 4 o 6k hela tiden första 80 milen, men för o va på den säkra sidan så körde jag så, kom över nån ggn då o då.. var jävligt rädd för att den skulle skära så mkt som ja hade hört o blivit varnad om d, spec om rs.. haha

haha gör gärna d :) d kändes förjävligt att köra på lågvarv, o ligga mellan 4 o 6k hela tiden första 80 milen, men för o va på den säkra sidan så körde jag så, kom över nån ggn då o då.. var jävligt rädd för att den skulle skära så mkt som ja hade hört o blivit varnad om d, spec om rs.. haha

haha fy fan

Med NSRen så drog jag på cylinder kolv mm sen körde jag ca 3mil variernade på ca 5-6k rpm.. Sen blev det full sula, duger allt..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT