Ny hoj

Halloj! Här e jag, nyligen medlem här på sh.. Tänkte att jag får ta å skriva nåt här eftersom jag känner dig. :gnissla Ser fram emot de lösningar som brainstormats fram i garaget än så länge. Är sugen själv nu, på hoj alltså. Blev kär i Mito 500:yoparty Om ett och ett halvt år så jävlar.. 55 000 kr fattigare men 60 hästar rikare.

Mito 500??? Va inte de bara nåt bygge som nån slog ihop??? Dom kan man väll inte köpa?:va

Edit:Såg nu att det fans banhojen sp 525..

Last edited:
RedRider skrev:
2629021 Halloj! Här e jag, nyligen medlem här på sh.. Tänkte att jag får ta å skriva nåt här eftersom jag känner dig. :gnissla Ser fram emot de lösningar som brainstormats fram i garaget än så länge. Är sugen själv nu, på hoj alltså. Blev kär i Mito 500:yoparty Om ett och ett halvt år så jävlar.. 55 000 kr fattigare men 60 hästar rikare.

Tjena, ja, mito 500n är ju jäkligt freck

RedRider skrev:
2629021 Halloj! Här e jag, nyligen medlem här på sh.. Tänkte att jag får ta å skriva nåt här eftersom jag känner dig. :gnissla Ser fram emot de lösningar som brainstormats fram i garaget än så länge. Är sugen själv nu, på hoj alltså. Blev kär i Mito 500:yoparty Om ett och ett halvt år så jävlar.. 55 000 kr fattigare men 60 hästar rikare.

Tjena, ja, mito 500n är ju jäkligt freck :yoparty

Vill också ha den sen när det är dags.

Last edited:
Mxburn skrev:
2629028 Mito 500??? Va inte de bara nåt bygge som nån slog ihop??? Dom kan man väll inte köpa?:va

Edit:Såg nu att det fans banhojen sp 525..

Ja Mxburn, du har rätt.. De går inte att köpa, ännu... Men Cagiva kommer att släppa en ny modell, 500:yoparty

Har bara sett ett fåtal bilder på den än så länge.. Limez kan intyga:rolleyes:

Edit: Såg nu att du redan hade fått redan på det.. My misstake..

Last edited:
Anslutningen

Bifogat

• avgcm.JPG
    avgcm.JPG
    46.8 KB · Visningar: 58
Rätt het:) Men som alla andra har sagt, byt ut framlyktan och styret så blire as nice.
keep going!

Back