Ny hoj tråden

vadå? Tror ni att han vill att vi gissar vad han köpt för hoj?

Jag kanske är trött... Du vill ha en sticky och jag tycker det är en trevlig idé så slipps det bli nya trådar så fort nån köpt hoj också.

Men inga särskrivningar i en sticky för då surnar swedie :7peta

sälj bilen o köp hoj?

jovars, men många som skriver "ev byte mot bil" i sina hojannonser, och jag har en sån bil - så, sätter jag ut en bilannons på den på blocket, så blir jag erbjuden guldkedjor, klockor & betar från vita noshörningar.

:huvet

jovars, men många som skriver "ev byte mot bil" i sina hojannonser, och jag har en sån bil - så, sätter jag ut en bilannons på den på blocket, så blir jag erbjuden guldkedjor, klockor & betar från vita noshörningar.

:huvet

Så farligt är det inte, du överdriver lite. svara inte på dessa mail o säg nej om de ringer. Lite svårt också när du inte ens skriver vad du har för bil till salu, svårt för nån att ens få upp intresset då?
Hehe

back to topic?

Ja jag vill ha ny hoj, köpa ny hoj? vill man inte alltid det

Så farligt är det inte, du överdriver lite. svara inte på dessa mail o säg nej om de ringer. Lite svårt också när du inte ens skriver vad du har för bil till salu, svårt för nån att ens få upp intresset då?
Hehe

såja, åtgärdat, nu med fin länk i sign. obs hardtop = inte bara cab/sommarbil :D

kooom å tjöööp

grymt, ni kan "dina bästa kompisar" ge dig fina sista kompis priser :tummenupp

Hehe lycka till, Nu sova!

hahaha "thanks!!" ...nu hajjar du iaf vad jag menar, man byter helre än "försöka sälja offentligt,," men den e jävligt trevlig & köra. BRYSSHCHAAN

:tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard