Ny hoj på G

-93 chassi.

Tackar å hojens vägnar för alla komplimanger. :yoparty :tummenupp

Nordneth. hur går det med ditt köp?

Var och kolla på den en blade -95:a. Ska upp och köra den imorgon, går den fint så slår jag nog till på den..Har du hunnit köra något med din?

NordhNet skrev:
Var och kolla på den en blade -95:a. Ska upp och köra den imorgon, går den fint så slår jag nog till på den..Har du hunnit köra något med din?
se dagens bilder
blev en bra runda

finns en nackdel med den. inga :tuttar kan åka bakpå. känns lite handikappat. haha. nordneth. hur går de med din -95:a?

Där är ju lite småfix som ska göras men i det stora hela så känns den bra. :fyllisar

PuDDy skrev:
nordneth. hur går de med din -95:a?

Det går jäkligt bra! Hämtar den på Onsdag eftermiddag, sen kanske jag och en polare ansluter till gazzet senare.
Samma sak här, lite småfix.. Framdrevet ska bytas. Kedjan ska smörjas, något jag INTE ser fram emot då den har vita fälgar. :huvet

Här är en liten bild:

Bifogat

• 17280_en_s.jpg
    17280_en_s.jpg
    63 KB · Visningar: 48
Men du. den ser ju nice ut. Bra sen får jag kolla lite närmare på din hoj och jämföra lite behöver ha en referenshoj att titta hur vissa saker ser ut orginal.hehe om det är ok med dig.

PuDDy skrev:
Men du. den ser ju nice ut. Bra sen får jag kolla lite närmare på din hoj och jämföra lite behöver ha en referenshoj att titta hur vissa saker ser ut orginal.hehe om det är ok med dig.

Helt ok. :tummenupp

Lite ointressant fakta: Folksam vill ha 450:-/månad halv halv..Billigast av alla bolag. TH vill ha 1250...jisses..Hur ofta är folksam billigast??

NordhNet skrev:
Mmmm, tyckte Folksam med, så därför ändrade svinen det till 833/månad..

Damn.
Min står reggad som 96kw hos tryggan. fast på vv så står det strypt och godkännd till 38kw.

Så jag är glad att den är försäkrad till rätt kw. för 7300:- halv/år

Ska du köra till strippen i malmö ikväll? eller du ska köra onsdagsrundan med din nya hoj?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti