Ny hoj...Nytt Nick...

JoS skrev:

Sådärja...... Nu finns det bara en DRUTTEN på forumet.....
Fick lite hjälp av swedie...... :tummenupp

Tror att jag var ganska ensam i dag med att slira runt med en 02:ans Blade i väsby i dag i allafall.... försökte få upp den på slangen :skrämd men dom blöta, isiga höstlöven ville inte det.... :rofl ....
(hämtas i morgon :D )

Den där hojen blir nog kanon med lite rensad bakdel och en ny pipa.
måste kännas lite surt att inte kunna åka nåt bara...långt till våren.

får pratas vid lite mer sen. hörs!!

/Petter

Grattis gubben!! Snygg som tusan.

Har också mina funderingar på en blade. Men det kostar ju satan... eller ja... men närmare eftertanke så kostar det ju bara 70kr / dag man kör. Hmmm kanske skulle vara något. Hur mycket gav du? Vilket bolag var försäkringen på?

Ha de :) Jocke

PS Vill du ha din SVCD skiva från gälleråsen föresten? DS

Drutten skrev:
Ska kolla med Swedie.... :tummenupp
Det var inte Bladen på Lelles för 99900:- :skrämd har gjort en MYCKET bra affär med denna hoj.. :rofl köpte privat i Väsby.....(Tjugo billigare än vad Tony ville ha för sin 02:a Blade...)
Här kommer en bild...

Se på tusan! Den bilden var på intranätet på jobbet (ute hos kund) och även jag fick köpbegär! Tyvärr har inte jag möjlighet just nu att åter köra blade men priset och påstådda skicket var lockande som f_n! Grattis Drutten, till ett strålande inköp!

/Simba

Dritt truttelut - grattis mä nya hojen - ser kanon utt.. :FU

Elis: Hur fa´´´gör du mä litet bild, som man klickar störra??? Jättebra funktion :va

:hördu Kraschar man så kostar det :fatta! ehhhh :va
öööööhhhhh hmmm äähhhhnuba :notme

Hursomhelst !! Grattis !!!!!!!! Den ser supernice ut...
Nu kanske du har chans att hänga på ankie och mig
:hej :rofl :banana

Grattis till en "riktig" hoj drutten. Själv har jag gjort några modifieringar på min nu i höst. Satt på ett fett racingdäck bak (180) å sen så har jag bytt till stålomspunnen kopplingsvajer och gasvajer. Nu blirt det lättgasat å kopplat.

Eh... du har inte blandat ihop det med stålomspunna bromsslangar nu beelsebub? Har inte hört talas om stålomspunna vajrar. Eller rättare sagt, alla såna vajrar har väl ett stålhölje innanför plasten?

URRninja skrev:
Eh... du har inte blandat ihop det med stålomspunna bromsslangar nu beelsebub? Har inte hört talas om stålomspunna vajrar. Eller rättare sagt, alla såna vajrar har väl ett stålhölje innanför plasten?

:rofl Dom jag köpte det av sa att det var stålomspunna å det skulle vara bra?!
Bromsslangarna är ju av gummi, ska man byta dom me? En fråga till, det blev en jä..la bubbla när jag (dom) satte på däcket. Det blev jätterunt, lite svullet på sidorna. Det kan väl inte göra någe?, det ser ju racigt ut ju.

beelsebub skrev:
:rofl Dom jag köpte det av sa att det var stålomspunna å det skulle vara bra?!
Bromsslangarna är ju av gummi, ska man byta dom me? En fråga till, det blev en jä..la bubbla när jag (dom) satte på däcket. Det blev jätterunt, lite svullet på sidorna. Det kan väl inte göra någe?, det ser ju racigt ut ju.

"Det blev jätterunt, lite svullet på sidorna" :lol :3freak :arsele :banana den va bra..........

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT