ny hoj - krachar på parkeringen

Fyfan vad surt! Men det var ju inte den första och inte heller den sista. Nya däck är hala :)

ja, he he he, men det finns EN snubben som har lärt sig det till nästa gång.

så tokhalt är det väll inte? har inte jag märt i alla fall. men då har jag tagir det väldigt lugnt i början...

så tokhalt är det väll inte? har inte jag märt i alla fall. men då har jag tagir det väldigt lugnt i början...

tror att de är nått mer än bara nya däck dom kanske va smörjade med däckglans eller nått...:va
tycker synd om killen i allafall..

Polarn gjorde nåt liknande i somras då han köpte sig en flång ny ZZR1400 o kom knappt 200 meter från firman..La omkull den i en rondell:näsblod

jag tycker det ser ut som att han lutar den lite åt höger och så drar han på lite så att den släpper, nya däck är inte så jäkla hala vad jag har märkt iallafall. men det kanske skiljer sig lite från däck till däck, inte vet jag.

Vilken fadäs :arsele

jag tycker det ser ut som att han lutar den lite åt höger och så drar han på lite så att den släpper, nya däck är inte så jäkla hala vad jag har märkt iallafall. men det kanske skiljer sig lite från däck till däck, inte vet jag.

Jodå, drog på lite med en Ducati m600 på väg ut från AVA Mc, det spann direkt... med en trött m600! =(|)

Nåt liknande var nära att hända mig när jag satte på ett nytt bakdäck på SXV:n, men jag lyckades rädda de.

Men det var faktiskt första gången som jag upplevde att däcken var så in i h...te hala när dom är nya.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back