Ny hoj införskaffad!

PNorth

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
Letar
Då var det klart. Beställde idag en Suzuki GSR600. Det blir min förstahoj. Får väl vänta nu ca 3v o hoppas på att snön smält bort. :tungan

Nån mer här som sneglat alternativt köpt den hojen?

Grattis till nyförvärvet!! skulle kanske inte hoppas på vår dom närmsta 3 veckorna :huvet

Racercukel skrev:
GSR600? Du menar möjligtvis inte Suzuki GSX-R 600?

Suzuki_b-king_2006.jpg

:corn

Fin hoj, nakna hojar is the shit, grattis!

Våren kommer till Stockholm absolut senast den 1 april, så då bör den väl ha nått Östergötland någon vecka tidigare så din förhoppning om bortsmält snö inom 3 veckor kommer helt klart att uppfyllas! :)

Grattis till en blåsig sommar (nakenhoj). Hoppas du blir nöjd med hojen, ser ju snygg ut iaf.

riktigt snygg hoj men påminner den in lite väl mycket om yamaha fz6 :va

Bifogat

• fz6-studio-red600.jpg
    fz6-studio-red600.jpg
    44.8 KB · Visningar: 89
snacka om att vissa försöker ta bort glädjen för den lilla parveln som är så oerhört stolt över sitt nyförvärv! jag säger då grattis och kör så det ryker, men akta kortet bara :tummenupp

Kooolt! Jag älskar åxå nakenhojar det är kaxigt, även på bana. :yoparty

Hade´
Hissa trottlarna....

Ogre skrev:
riktigt snygg hoj men påminner den in lite väl mycket om yamaha fz6 :va
Va? Tycker du? Jag ser ingen likhet alls. Och kawwan i samma stuk är inte lik heller... :rolleyes:

Edit:Tänkte nog lite fel. Hondan kanske det var. Skit samma, det e en till som ser exakt likadan ut.

Edit2: Grattis förresten :)

Last edited:
abethebabe skrev:
snacka om att vissa försöker ta bort glädjen för den lilla parveln som är så oerhört stolt över sitt nyförvärv! jag säger då grattis och kör så det ryker, men akta kortet bara :tummenupp
Öööh? Vilka då? Jag kan bara läsa glada tillrop och grattis-inlägg. Du kanske lever i ett parallellt universum och har läst en slags spegelvänd version av denna tråd?

Jo jag vet att den är lik FZ6. Faktum är att jag länge tittade på en sån också men valet föll på denna. Jag anser att den är lite snyggare. Förstod att nån skulle börja skriva om den här. Jag är hittills nöjd över mitt val. Vi får se hur den går med. :gnissla

Gsr600

Man gratulerar.
Sitter själv och funderar över just den hojjen. Skall dock ut och provköra den och nga andra alternativ innan. Kommer att använda min mest som pendlingshoj inne i stan (Göteborg) för att slippa spårvagnen som aldrig håller tiden.

:tummenupp GRATTIS KÖR ME FÖRNUFT :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...