Ny hoj beställd

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Tvärtemot all rim och reson så har jag beställt en ny hoj av näst senaste snitt. Det blev trots försäkringskostnader och andra hemskheter en Gixxer 1000 -02:a Blå/Vit.... ska hämtas i nästa vecka om allt går som det ska......

och för alla som undrar (moralmaffian): Ja jag ska försäkra den själv, trots att jag bor där jag bor.......det får kosta! :D :D :D :D :D :D :D :D

Fan va grymt mannen!

Slit den med hälsan, du vet ju vad du köper så det blir säkert toppen!

Härligt! Se nu bara till att inte göra likadant med den ¨på Rörken som du gjorde med Hondan.... ;)

Gött mos! grattis till en fet hoj! respekt att försäkra på sig själv med..! :tummenupp

/edit stavfle

freddan skrev:

Fel färg, fel stad, fel landskap.....
nädå skojar bara! Jag fick´ett erbjudande jag inte kunde motstå!! Din hoj är skitfin. Tyvärr så är det väl trögsålt för oss sporthojare iår... hur det nu kan vara det, jag menar man glömmer ju alla kostnader efter 200 meters körande....

Martan... jag har 4 liter kaffe här, kan jag låna dina "Termosar" eller.......

Chips Kiesby i "Sator" då eller...???? Nädå polarn vi ses förhoppningvis nästa helg, på halva vägen...

starclassic skrev:
Tvärtemot all rim och reson så har jag beställt en ny hoj av näst senaste snitt. Det blev trots försäkringskostnader och andra hemskheter en Gixxer 1000 -02:a Blå/Vit.... ska hämtas i nästa vecka om allt går som det ska......

och för alla som undrar (moralmaffian): Ja jag ska försäkra den själv, trots att jag bor där jag bor.......det får kosta! :D :D :D :D :D :D :D :D

I'm very proud of you my son :cool:

Re: Re: Ny hoj beställd

Grattis, Hade en sån förra året och jag var kanonnöjd.

Penguin skrev:
Härligt! Se nu bara till att inte göra likadant med den ¨på Rörken som du gjorde med Hondan.... ;)

För jag kommer stå där med kameran igen och kolla att du håller dig på hjulen :D

Grattis till ny hoj, kul!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...