PinkPassion
Member of the Pink Ladies
tycker att du ska ha en likadan som jag
kanske en modell nyare dårrå eftersom du e kräsen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat den jag vill ha!!!
http://www.blocket.se/jonkoping/Yamaha_r6_26575379.htm?ca=23_11&w=3
Sorry, jag kan fan inte låta bli! Den är så jävla snygg och skön!![]()
Kan både strypa o sänka den till dej.
Det vore ju skam, som att stå och hälla ut whiskey i vasken bara för man tycker det är kul!!!
Gäller det -05 och nyare hade jag satsat på Honda. Små, smäckra och låg vikt. Det är inte för inte som Honda har haft ett så enormt startfält i WSS de senaste åren...
För bankörning kommer jag välja CBR600RR—såvida jag inte hittar en fet twin i diket nånstans—men för mig som är lite längre är det verkligen inte en hoj jag vill ha för gatkörning. Kolla närmare på FZ1 eller Z1000—jag tror båda finns med sänkningskit och det bredare styret gör vikten hanterlig på ett helt annat sätt än smala clip-ons, det är grymma hojar, de två. CB1000 har jag inte provat men jag tycker den ser ful och fet ut så jag skippar...
Annars kan du ju alltid välja det säkra kortet och köra på en svart R6:a...![]()
Oke, nu har jag börjat sväva ut med tankarna lite och har börjat småkika lite smått på en motard kanske. Iom jag inte har ett heltidsjobb och ekonomin inte är på topp så kanske man skulle köpa en riktigt billig hoj att äga men som är rolig att köra. Sååååå kan ni ge mig lite fördelar eller nackdelar med hojvalet. Hitta en som jag gilla, dock vet jag INGET om denna typ av moppe. Tim, Jojje, Krisse? Hjälp?
http://www.blocket.se/stockholm/Ktm_690_Sm_Prestige_26622360.htm?ca=23_11&w=3
Tanken med en motard är att det inte kostar så mycket i försäkring lite billigare i inköp och jag behöver inte stå och gråta varje gång jag tappar hojen.![]()
Oke, nu har jag börjat sväva ut med tankarna lite och har börjat småkika lite smått på en motard kanske. Iom jag inte har ett heltidsjobb och ekonomin inte är på topp så kanske man skulle köpa en riktigt billig hoj att äga men som är rolig att köra. Sååååå kan ni ge mig lite fördelar eller nackdelar med hojvalet. Hitta en som jag gilla, dock vet jag INGET om denna typ av moppe. Tim, Jojje, Krisse? Hjälp?
Tanken med en motard är att det inte kostar så mycket i försäkring lite billigare i inköp och jag behöver inte stå och gråta varje gång jag tappar hojen.![]()
En sak skall du komma ihåg med liknande maskiner: dem vibrerar lite extra.
Brukar inte de ha rätt hög sitthöjd![]()
jo, i know. men är det en nackdel?![]()
Nu kommer tråkiga jag här igen.
I vissa fall kanske du vill ha någonting som vibrerar sönder dig mellan benen. Dock vet jag inte om det är så bra/skönt i längden. Tänkt dig att du kommer fem gånger innan du hunnit köra ut hojen ur garaget...
![]()
![]()
roligt att läsa dina svar.
![]()
Nu kommer tråkiga jag här igen.
I vissa fall kanske du vill ha någonting som vibrerar sönder dig mellan benen. Dock vet jag inte om det är så bra/skönt i längden. Tänkt dig att du kommer fem gånger innan du hunnit köra ut hojen ur garaget...
Måste varit en gammal 80-talare du varit i närheten av..
För nu länka hon dock till en nyare moppe med samma motor som ktm´s smc. Och den vibrerar inte mer än en japps på högt varv.
Måste varit en gammal 80-talare du varit i närheten av..
För nu länka hon dock till en nyare moppe med samma motor som ktm´s smc. Och den vibrerar inte mer än en japps på högt varv.
Jag var nöjd med min. Men kommer det inte att se dumt ut o göra en cross/motard till en lowrider..![]()
så jävla låg kommer den väl inte se ut o vara!!nån som har lust o hänga me till jontes i veckan o provköra?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |