Ny hoj! Behöver hjälp o byta däck, fort!

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Tjo!

Vi köpte en 916 igår! :yoparty Enda problemet är att vi måste byta däck innan imorn då vi ska till kinnekulle. Tänkte försöka ringa nån firma som nämts i andra tråden om däckbyte, men eftersom det är lördag idag och det är lite kort varsel så gissar jag att det inte går så bra, så därför undrar jag om det är nån privatperson som kan hjälpa till. Nämn ditt pris, pengar? Öl? Kladdkaka?

Vi har nya däck och vi har depåstöd bak. Fram har vi inget depåstöd men det kanske går o låna eller så får vi fixa någe o hänga upp den med.

Ha det!

-Karin, 0736-841 532

Bifogat

• 916.jpg
    916.jpg
    91.4 KB · Visningar: 60
Gummigubben på vågmästarplatsen har lördagsöppet.:tummenupp

Shit ja glömde; Grattis som fan till en fet hoj

Last edited:
Jag skulle kunna hjälpa dig men jag kränger förhand så jag kan inte garantera att det inte blir några märken.

Är i garaget från 10 (då jag ska byta däck åt en annan)
Slå mig en signal om det är intressant brukar ta en 100lapp i halvtimmen. däckbyte tar ca 1 timme i lagom tempo.

MVh Oskar0703179065

Kanske fel tråd, men härmend förklarar jag mig avundsjuk som fan. Jag bestämde redan som liten, när de kom att en sådan skulle jag banne mig ha nån gång. Det står jag fast vid.

Kanske fel tråd, men härmend förklarar jag mig avundsjuk som fan. Jag bestämde redan som liten, när de kom att en sådan skulle jag banne mig ha nån gång. Det står jag fast vid.

Hehe... Förstår dig, den går som sjutton! Dock är den inte direkt i mint condition. Den var klotad en gång när vi köpte den. Buckla på tanken och lite repig plast på höger sida. Var iofs tur att den redan var det, för nu har Fredrik inte lika dåligt samvete för att han klotade med den på kinnekulle idag. :näsblod

Hehe... Förstår dig, den går som sjutton! Dock är den inte direkt i mint condition. Den var klotad en gång när vi köpte den. Buckla på tanken och lite repig plast på höger sida. Var iofs tur att den redan var det, för nu har Fredrik inte lika dåligt samvete för att han klotade med den på kinnekulle idag. :näsblod

Ajaj, ja tur i oturen då. Får hoppas att det gick bra för honom och hojen.

Ajaj, ja tur i oturen då. Får hoppas att det gick bra för honom och hojen.

Det gick bra med honom. Hojen behöver ny fotpinne, blinkers och ett fäste/pinne för ena handtaget. Plast-kåpan gick paj, men vi fick med 2 st uppsättningar så dessa han körde med nu var redan lite spruckna.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8