Ny hoj 09?

dom som har råd att försäkra en sprillans sporthoj har nog inga problem att punga ut 20k extra för en ny cykel...

ehh, man tummar inte gärna på sin hobby! väntar bara på att den Er-6n ska komma så ska jag köpa en vit sådan..

Vågar man fråga hur mycket den var sänkt?

Går själv i tankarna på om jag ska köpa cykel nu eller vänta ett tag till. Just nu är det R1 eller en ZX10 08 som jag funderar på.. Kawan är ju nere på 104000kr nu så med tanke på dom priserna så finns det ju ingen anledning nu o köpa beg om inte begpriserna dumpas.

Nu finns det ju inte obegränsat med nya 08:or, så om de styr begpriserna så är det under kort tid.

Nu finns det ju inte obegränsat med nya 08:or, så om de styr begpriserna så är det under kort tid.

Tycker väl inte att beg marknaden styrs av rean på 08:orna men tycker väl att det borde göra det mer. Kollat runt efter lite begnade men får ju en ny för samma pris

Hade nån sagt till mig för 10 årsedan att man om 10år kunde köpa ny r1 eller zx10 för runt 100k så hade jag nog idiotförklarat honom..

Finanskrisen är en jävla bagatell för oss svenskar som har sina jobb kvar, tror inte att någon som har ett jobb idag någon gång har haft det bättre ställt ekonomiskt sett, så vidare man inte själv lyckats klydda till det.

Ge fan i att knipa igen plånböckerna och omsätt! Hojar till alla med jobb!!
TJOHO!

P.S. Jag har inget jobb... :rolleyes: D.S.

ska behålla min, men köpa en till, valet står mellan en R6a eller en CBR600RR
:va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma