ny hoj äntligen

MR.SPEED

Bromsen är fartens värsta fiende
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Skoghall
Hoj
Kawasaki Z1000 -06 Ktm EXC450 -08 Triumph Tiger -00
då har man varit i stor stan sthlm och köpt en xt600 -87.

var är våren :va :va
 
MR.SPEED skrev:
då har man varit i stor stan sthlm och köpt en xt600 -87.

var är våren :va :va

XT600-87? Varför heter du MR.SPEED då? MR.VIBES eller MR.TRACTOR, kanske? Eller varför inte MR.MCBUD?

Jag jävlas bara lite. Jag fyller år, så jag har full rätt att jävlas. Väl?
 
Får grattulera till en "ny" hoj!! Kan tänka att farsan inte var med att delade på denna leksak :rolleyes:
Ja, vi får hoppas på ett snart synes på gatorna i stan :tummenupp
 
Mattias skrev:
XT600-87? Varför heter du MR.SPEED då? MR.VIBES eller MR.TRACTOR, kanske? Eller varför inte MR.MCBUD?

Jag jävlas bara lite. Jag fyller år, så jag har full rätt att jävlas. Väl?



hehe :lol man får väl gratulera er båda :)
...en som har köpt hoj...och en som fyller år :yoparty
MR.Mcbud kan han heta om han jobbat som mcbud :rofl

jag då......jag hämtade också en hoj :(
en vfr 800fi -98 :banana :yoparty :tummenupp :)
 
MR.SPEED skrev:
då har man varit i stor stan sthlm och köpt en xt600 -87.

var är våren :va :va


Grattis....

Jag fick min nya Blade för 14 dagar sedan....

ÅÅÅÅ vad det är långt till våren...
grattis än en gång.

// TAB
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top