Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Benke skrev:Vilka påhopp!![]()
Jaja, jag tycker iaf att hjälmen var fin, hoppas du kommer gilla din lika mycket som jag gillar min!![]()
FUBAR skrev:Ok, jag ska inte vara taskig nu. men det är totalt ointressant om du köpt ny hjälm eller nya handskar detta året. det är för h-e 20.000 medlemmar på detta forumet och hade alla startat meningslösa trådar om ny utrustning så hade väl servern överbelastats av denna onödiga info. Kul för dig men vi andra bryr oss inte ok!

killen med gay kommentare kanske syfta på prylBÖG, vem vet.FUBAR skrev:Ok, jag ska inte vara taskig nu. men det är totalt ointressant om du köpt ny hjälm eller nya handskar detta året. det är för h-e 20.000 medlemmar på detta forumet och hade alla startat meningslösa trådar om ny utrustning så hade väl servern överbelastats av denna onödiga info. Kul för dig men vi andra bryr oss inte ok!
gnällspikHurså? Vad har det med saken att göra ifall jag gnäller på Dantheman. Jag säger att det är meningslöst att skriva "jag har fått en ny hjälm". Folk köper ny utrustning varje år, nya hojar varje år. Kul för dom! Vill du knullaocke skrev:Är någon glad för att dom köpt ny hjälm ska man väll få dela
med sig! Så inte att du skrev något när DanTheMan skrev om sitt nya ställ!
Skaffa dig ett knull och sluta gnäll på andra!!!!!!!!!!!
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen