wonderwizard
Tjuvjägare
Idag är det (H)julafton
och jag kör igång sidan igen.
dock inte 100% färdig, men det går att skapa konto, logga in, tanka hem, ladda upp mm
profilinställningar går ej ännu att ändra, då det inte är riktigt klart ännu.
http://mcmanualer.dyndns.org
och jag kör igång sidan igen.
dock inte 100% färdig, men det går att skapa konto, logga in, tanka hem, ladda upp mm
profilinställningar går ej ännu att ändra, då det inte är riktigt klart ännu.
http://mcmanualer.dyndns.org