ny här

andersu

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Ort
Umeå
Hoj
R1 -04
hej alla!! ska börja med mc kortet nu under vinter med bara teorin allstå och om de gå att göra så?, lr ha dom de bara på sommar tid?.

Finns nån här som ha nått program som man kan sitta och träna på datan?? och skulle vilja skicka lr nått sånt till mig?? hör av er då..\ANders
 
andersu skrev:
hej alla!! ska börja med mc kortet nu under vinter med bara teorin allstå och om de gå att göra så?, lr ha dom de bara på sommar tid?.

Finns nån här som ha nått program som man kan sitta och träna på datan?? och skulle vilja skicka lr nått sånt till mig?? hör av er då..\ANders

Välkommen! :yoparty
 
tackar!! :D

men ingen som ha de programet lr vet vart jag kan ladda ner de?? måste bara ha sånt så man kan öva och öva sen göra provet
 
andersu skrev:
hej alla!! ska börja med mc kortet nu under vinter med bara teorin allstå och om de gå att göra så?, lr ha dom de bara på sommar tid?.

Finns nån här som ha nått program som man kan sitta och träna på datan?? och skulle vilja skicka lr nått sånt till mig?? hör av er då..\ANders

Vällkommen
går att hitta på dc++ heter mc prov lr nått. Har du b kort sen innan borde du inte lägga några pengar på teroin. typ samma frågor o uppskrivningen e duktigt billig. däremot e uppkörningen dyrare. uppskrivning kan du göra året om. tror jag ivarje fall.
 
japp ha de.. men om man typ bara skulle hitta de då så kan man fräscha upp minne lite:D annrs är de väll bara att fara dit och testa en gång och kolla hur många rätt och fel man få..
 
kortet

andersu skrev:
japp ha de.. men om man typ bara skulle hitta de då så kan man fräscha upp minne lite:D annrs är de väll bara att fara dit och testa en gång och kolla hur många rätt och fel man få..


Tog kortet förra året med hjälp av pc program körde järnet i 4veckor skrev o sen klarade jag det kände till o med igen frågorna på provet från det vjag hade hemma så det var bus enkelt ska söka om jag har kvar skivan i sånafall kan du ju ta den :tummenupp
Behövs verkligen fler på Mc :yoparty
 
SPID skrev:
Tog kortet förra året med hjälp av pc program körde järnet i 4veckor skrev o sen klarade jag det kände till o med igen frågorna på provet från det vjag hade hemma så det var bus enkelt ska söka om jag har kvar skivan i sånafall kan du ju ta den :tummenupp
Behövs verkligen fler på Mc :yoparty



skulle verkligen vara snällt de av dig:D hoppas du hittar den:D..\Anders
 
Dc++ programmet heter teo eller skriv bara teori så får du upp en del saker... Välkommen... å ja det går att göra teorin på vintern.. sedan köra upp till sommaren :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top