Ny här!

smekast

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2010
Hoj
KTM 690 smc -08
Är ny här på forumet. Ska ta körkort (som många andra nya här) i vår är det tänkt. Är 23 år och har precis skaffat min första stora hoj.

BTW. Nån som vet vart man kan skaffa akrapovic klistermärke då det saknas på mitt slipon?

MVH smekast

Edit, retard som jag är så får jag inte bilden att funka så jag länkar till den istället.
http://www.imagehost.se/visa?id=srpbg7ed

Last edited:
Välkommen.... Fin moppe du har införskaffat! Lite drygt att vänta på våren nu va? I know that feeling :/

Lycka till med kortet!

Välkommen, fin första moppe måste jag säga :) (en snutt avis men erkänner de INTE!)

Välkommen.... Fin moppe du har införskaffat! Lite drygt att vänta på våren nu va? I know that feeling :/

Lycka till med kortet!

Fett drygt måste jag säga! Får bli varmare breddgrader så man får hojsäsong året runt :)

Välkommen, grym motorcykel att starta karriären med:P hittade ett klistermärke här http://www.motoaction.se/product_info.php?products_id=15068&categories_id=174_221

Tack! Får väl se om man kan hantera den eller inte, lär väl bli nån vurpa eller två :yoparty
Tack för länken också!

Välkommen, fin första moppe måste jag säga :) (en snutt avis men erkänner de INTE!)

Hehe tack så mycket, hittade den till ett bra pris, hade tänkt mig en 625 eller 660 men så dök denna upp, lite utanför min budget men det var för svårt att hålla ha-begäret borta :D

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...