Ny här...

Tänkte att jag skulle införskaffa mig en Kawasaki ER - 6 F känns som om det e en bra nybörjar hoj....:tummenupp

Funderade jag med på vad jag skulle köpa som nybörjarhoj, plötsligt så stod där en CBR 1100 Blackbird på uppfarten:va , men det var en bra nybörjarhoj :yoparty

Klarade teori provet idag :) .. finaly.... har tröttnat som sagt att sitta på bönpallen, och känner att det är dags att ta ett kort själv....så snart det blir lite mer vår blir det till o övningsköra med killen. Ser fram emot den dagen då man kan dra ut själv på vägarna.... Mmm härligt....

Åhhh.. jag längar tills min tjej låter likadant som du gör..

Lycka till med allt.. :)

Åhhh.. jag längar tills min tjej låter likadant som du gör..

Lycka till med allt.. :)

haha ahh men du får ta o låta henne testa o köra lite, d var så d var för mig, sen vart det klart...jag ska ha eget kort:)

De e tamefan sjukt..finns de nån tjej här som inte e nån typ av syrra? :va

Välkommen...

haha nääe d har du rätt i..kanske för att d finns bra me jobb.. :)

Tack så mycket:)

Last edited:
Klarade teori provet idag :) .. finaly.... har tröttnat som sagt att sitta på bönpallen, och känner att det är dags att ta ett kort själv....så snart det blir lite mer vår blir det till o övningsköra med killen. Ser fram emot den dagen då man kan dra ut själv på vägarna.... Mmm härligt....

grattis och välkommen! :yoparty

haha ahh men du får ta o låta henne testa o köra lite, d var så d var för mig, sen vart det klart...jag ska ha eget kort:)

Det gjorde jag... satte henne på cykeln å sa "Du har en växel i nu.. släpp för gudsskull inte kopplingen, hon tittade på mig och sade oki, sen sa jag åt henne att släppa upp kopplingen långsamt å försiktigt och sen dra in den igen", för att hon skulle känna att cykeln började röra på sig, gissa vad hon gör...

Hon släpper kopplingen helt å cykeln sticker... som tur e så drar hon in kopplingen direkt men hon lyckades ändå rulla en bit och bli kallsvettig... hi hi...

Men det gick bra, som tur e! Efter det så gick vi in och :krama och sen lite :kiss och efter det så var hon min :angel igen...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT