Ny här,

Corsair

Att vara naturlig är en besvärlig pose
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
MT-01
Perfekt med en site där man kan jaga tipps och trix. Får man vara med fast man kör MT-01? Sålde min XJR 1300 förra veckan och köpte mig en MT-01a. Man får hoppas på växthuseffekten och en kort vinter när man bor i Umeå.:va Kalas nu ska jag gräva runt bland alla trådarna för att se vad ni säger om min nya hoj

Jo inte för att det var dåligt i vrid i XJRen, men vart helt tagen av MT01an... IT'S ALIVE :yoparty men nu är det vinter här i Umeå :huvet

Hoztic skrev:
2561053 Hej å välkommen! :hej
Vi tillåter alla hojar här, även dom med för några cylindrar! :hihi

He he men jag har åtminstone två stift per cylinder :D

Välkommen hit med en Mt-01 är du självklart välkommen hade nog varit värre med en Mt5a :tungan

Välkommen!

Har bara åkt med bak på en MT-01. Den är snygg och han som körde var ganska lyrisk men jag tyckte att den vibrerade rätt bra... :arsele höll på att somna :)

Coolt känner mig välkommen, trevligt att så många madammer kör hoj! :tummenupp

Corsair skrev:
2562927 Coolt känner mig välkommen, trevligt att så många madammer kör hoj! :tummenupp

:hej
Välkommen.

V-twin rules.

Som en av vännerna på forumet skriver: "Du har fyra cylindrar jag har bara två, men jag har fyra kamaxlar, du har bara två..."

... du kan ju lägga till fyra stift oxå :D

Rickar skrev:
2562933 :hej
Välkommen.

V-twin rules.

Som en av vännerna på forumet skriver: "Du har fyra cylindrar jag har bara två, men jag har fyra kamaxlar, du har bara två..."

... du kan ju lägga till fyra stift oxå :D

Till dom som inte tror att en gammal v-twin kan ta undan, behöver man bara säga Burt Munro!! :yoparty

Föresten är det någon som vet något om extremsports föräkringar, ska läsa trådarna för försäkringsfrågor men om det är någon som vet något så får dom gärna skriva en rad. Skulle vara intressant och se om det finns någon möjlighet att fixa en försäkring som täcker både eventuell banåkning samt skärmflygning och paramotor dito.

Corsair skrev:
2565847 Föresten är det någon som vet något om extremsports föräkringar, ska läsa trådarna för försäkringsfrågor men om det är någon som vet något så får dom gärna skriva en rad. Skulle vara intressant och se om det finns någon möjlighet att fixa en försäkring som täcker både eventuell banåkning samt skärmflygning och paramotor dito.
Jag har olycksfallsförsäkring via Länsförsäkringar, de "godtar" extremsport i form av bankörning iallafall, hur det är med övriga aktiviteter vet jag inte. Men, kolla med dom.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park