pucko
Medlem
Hoj och välkommen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jessan skrev:2076286Ville bara säga hej!![]()
Är ny här sedan igår och även ganska nyinflyttad till Göteborg, iof för andra gången.
Tänkte hämta hit hojen i helgen så jag längtar efter att vädret ska ordna till sig så att man kan komma ut och köra lite!!! För att inte tala omoch
i solen!
![]()
crazy88 skrev:2077120Välkommen + att du e gnagare![]()
Är ny här sedan igår och även ganska nyinflyttad till Göteborg, iof för andra gången.
Tänkte hämta hit hojen i helgen så jag längtar efter att vädret ska ordna till sig så att man kan komma ut och köra lite!!! För att inte tala omoch
i solen!
![]()
Terry skrev:2076551Välkommen!
Säg till när du är ute och åker så kanske vi kan ta en tur tillsammans
![]()
Välkommen ner till Varberg och ta en runda på våra goa små vägar ochJessan skrev:2076286Ville bara säga hej!![]()
i solen!
![]()
i solen!
![]()
Jessan skrev:2078321Jaaa... lite orolig för att alla kör i 200 på bakhjulet hela tiden när ni är ute o kör så att man inte hänger med...![]()
Cammi skrev:2079709![]()
MilleRille skrev://MilleRille, Lund
Jessan skrev:2078321Jaaa... lite orolig för att alla kör i 200 på bakhjulet hela tiden när ni är ute o kör så att man inte hänger med...![]()
General E skrev:2086863Hej på dig med, starta en egen tråd![]()
Närå, finns alla sorter. Du kan åka sist med mig, jag brukar hamna där.![]()
Välkommen!
Jessan skrev:2087702Hoppas bara det är ok väder imorgon när jag ska köra ner t Gbg, har hört att det ska bli molnigt men inget regn!
Plåtslagarn skrev:2087899Tjabba tjena hallå! Kör försiktigt hela vägen till framsidan...![]()
Jessan skrev:2090092Till framsidan... Har alltid bott på samma sida
Inte så långt att köra men det är aldrig roligt när det är regn o kallt.
Körde lugnt, försiktigt och jävligt förbannad efter att ha halkat på gruset hemma o tappat min baby![]()
![]()
![]()
![]()
Liten spricka och märken efter stenar![]()
![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten