ny här zx12-r turbo!!!!

• Thread starter Thread starter zxturbo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
ja du visst kan jag det jag har kört på typ alla GP banor i hela europa tävlade ifrån 97-01 men efter att vurpat hösten -01(mycket skador) så la jag av med det och kör nu street race istället

Killen söker uppmärksamhet för han har lyckats skrapa ihop lite pengar och fått sig en hoj med turbo som förmodligen hans " köpta polare " sagt åt honom att man måste ha turbo på sin hoj för det e coooolt !

Sätter allt jag har på att han var mobbad som barn och utnyttjad av sin far och nu ska han försöka köra hoj .... jösses !

Varför kan man inte träffa såna i verkligheten .... då e dom inte så tuffa längre ! ........ gå nu o nanna med dig pojk !

zxturbo skrev:
ja du visst kan jag det jag har kört på typ alla GP banor i hela europa tävlade ifrån 97-01 men efter att vurpat hösten -01(mycket skador) så la jag av med det och kör nu street race istället

Så man kan ju gissa att din ålder inte alls speglar ditt intelligens.

Hej å välkommen..E det nåt du undrar kan du ju fråga i 125:a forumet. De e nog de enda som är impade av dig

Luktar det inte en ny VG-utmaning :Rockbanan :banana

och alla vet hur den slutade :rolleyes:

hehe lugn nu killar jag vill ju bara dra på lite så ni kommer ihåg mig förlåt :rolleyes:

zxturbo skrev:
VISST ÄR DET V-GULLAN!!! :yoparty :yoparty :yoparty
Vad hände med V-maxen? Såld? Busan då?

Inte för att vara elak eller så .... men efter att kollat din hemsida så hade jag förväntat mig lite vettigare inlägg från din sida. Men men .... du lär dig nog :7peta ... välkommen iallafall !

zipman skrev:
Inte för att vara elak eller så .... men efter att kollat din hemsida så hade jag förväntat mig lite vettigare inlägg från din sida. Men men .... du lär dig nog :7peta ... välkommen iallafall !

Håller med,väldigt konstigt.
Nu när man har ett ansikte kan man iaf vara så vänlig att säga VÄLKOMMEN.Men tona ner.

killen hade nog cement i sandlådan å blåbrandbilar som lite :D

jonte76 skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=12733

Här har du ägaren till Badguy´s ZX12 :tummenupp har kört med han ett par gånger å kan säga att den flyttar på sig,även med den "lilla" ägaren som pilot :hihi

Såååå, har han lånat hojen av ovanstående, eller har killen reggat sig 2 ggr? Eller är det 2 pers med samma hoj?
Eller är allt bara bull som vanligt....?

Kanske har otur när jag tänker? :3freak

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...