Ny här på Sporthoj!

techern

Husarider
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Oslo
Hoj
Husaberg FE400 '02
Hej alle samman

Jag e techern, (Kristoffer). Kommer från norge,
så om ni tycker jag skriver lite dålig svenska så vet ni varför :gnissla

Jag joinade Sporthoj pga lite aktivitet i de norska forumen.. oxo fordi att
jag har en Husqvarna TE 570 som jag tränger lite hjälp med..
Men schysst att vära här iallfall, snyggt forum :banana
 
Jo verkar som en hel del Norskar trots allt tittar på forumet. Språket är ju relativt snarlikt.

vejlkömmen
 
techern skrev:
Hej alle samman

Jag e techern, (Kristoffer). Kommer från norge,
så om ni tycker jag skriver lite dålig svenska så vet ni varför :gnissla

Jag joinade Sporthoj pga lite aktivitet i de norska forumen.. oxo fordi att
jag har en Husqvarna TE 570 som jag tränger lite hjälp med..
Men schysst att vära här iallfall, snyggt forum :banana
Välkommen,kul med en norrmann. :banana :banana
 
Jää en norrman till, ge oss er olja!

hehe välkommen :tummenupp
 
Hehehe, ofcourse :)
Ska se om jag hittar nå olja, sen kan jag juh senda en mail eller två
fulllastad til er hehe :hihi

Sporthoj e iäntligen stort.. det e ju kul, många att snacka med :fyllisar

En annan ting, asså idag fann jag et nytt ord. "hoj" hehe, så det
e typ mc? jaja, jag får väl lära mig att säga det då :P
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top