Ny här på Sporthoj

Rullen

Hä ä bar å åk
Gick med
26 Apr 2012
Hoj
Ingen alls =(
Hej på er alla. Tänkte bara dra en snabb presentation eftersom att jag är purfärsk här på forumet!

Kör nakenhoj snart när lappen är i hamn (kan hända att jag "övningskör" lite ensam också).

Välkommen!
Håller tummarna att det går bra på uppkörningen! Har du bokat uppkörning redan?
Den som väntar på nå' gott... ;-)

Välkommen!
Håller tummarna att det går bra på uppkörningen! Har du bokat uppkörning redan?
Den som väntar på nå' gott... ;-)

Tackar! Nej har inte bokat än, tror att jag måste köra risktvåan (25/5) innan jag kan boka uppkörning? Behöver inte skriva teori då jag har lätt MC sedan tidigare, dock inte kört på typ 14 år. :D

Tackar! Jo jag försöker undvika det men bor i en mindre stad där Polisen sällan visar sig. Drygt att slanta 1250 spänn/pass på körskola.

Inte bara polisen du ska oroa dig över. Du kan köra av och skada dig, sällskap är alltid att föredra. :tummenupp

Hallo och välkommen. Även jag ny men detta är ett supertrevligt forum så jag tvivlar inte på att du kommer känna dig välkommen..

Försök alltid köra med någon i början alternativt berätta för någon närstående vart du ska och när du räknar med att komma hem..

"övningskör" en del själv trots lite bekymmer med lämpet men ser alltid till att åka med mer rutinerat folk alternativt meddela vart jag tar vägen och när jag räknar med att vara hemma.

Längtar tills man får ta a-kortet trots att man har b-kort och de kort i handen nu.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla