Ny här, men något luttrad...

Nice å höra, då är det bara å tuta å köra... :)
Då kanske du även vet om det skall gå å vippa på baklyset, glaset sitter fast i armaturen men den den går lixom att vippa på. Är det någon mysko upphängning för att skydda glödlampan (glödtråden) mot vibrationer? :va

Hej o wilkommen

Japp det e det ang lampan bak

//Robin

Nice å höra, då är det bara å tuta å köra... :)
Då kanske du även vet om det skall gå å vippa på baklyset, glaset sitter fast i armaturen men den den går lixom att vippa på. Är det någon mysko upphängning för att skydda glödlampan (glödtråden) mot vibrationer? :va

Väldigt många hojar har baklampan liggande på gummi och anledningen är precis som du säger, för att motverka vibrationer, lampan på min går att lyfta i bakänden ca:4-5mm, förövrigt ska min lampa bort i samband av städning av röven.

Finns en tråd om du inte redan hittat den med tekniksnack om XT660X/R
Välkommen dit.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=59942&page=1

Last edited:
Flyboy>

Jag slår vad om att det är för dig helt omöjligt göra en snabb fly by över balkongen där vi sistter och dricker öl kring 21-snåret på lördag när vi firar min väns födelsedag i lniköping.

Prove me I'm wrong. Do it!

Flyboy>

Jag slår vad om att det är för dig helt omöjligt göra en snabb fly by över balkongen där vi sistter och dricker öl kring 21-snåret på lördag när vi firar min väns födelsedag i lniköping.

Prove me I'm wrong. Do it!

Allt är en kostnadsfråga....

"Då jag har uppnått den aktningsvärda åldern av 30+ så börjar jag bli lite mesig och funderar på något inte lika fullt så dödligt som en modern racer."

Det där var lite kul då jag själv tänkte så en period. Tänkte byta in min gixxer 750 mot en Mean Streak för att jag kände att det började gå för fort, för ofta. Dock gick anfallet över & det blev en retta ist :tummenupp

Ibland är man så jäkla snusförnuftig så det är fantastiskt :)

Btw-välkommen får man väl också säga då man är i tråden & kladdar.

// Ullis

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing