Johan som jag fick köra med en lektion när jag tog B var riktigt härlig! Han som även är ägare "Johan Lantz" och har även MC-utbildningen. Väljer du Lantz så se till att du inte blir lurad. Jag lackade på en massa saker.
En av sakerna var att jag inte fått reda på den här lektionen man skulle ta med ägaren innan uppkörningen där HAN skulle pricka av och se att man var redo. En annan sak var att DE skulle boka teorin när man var klar med lektionerna, något jag märkte samma dag när de bokade tid 6v frammåt (så att jag skulle hinna med lektionerna) var att JAG själv skulle betala, kom hem en inbetalning i brevlådan.
Kom tillbaka efter de 6 veckorna, inte en jävla lektion hade jag gått på, receptionisten var lite smålack, visade mitt resultat. 2 fel.
Fick en uppkörning bokad 1månad frammot så jag kunde köra lite. Fick bland annat köra om en sådan "allgående-införuppkörningsblabla-lektion" för jag höll 105km/H på motorvägen, dåligt skick samt regn, inga bilar bakom som man blockerade för så fick man göra om skiten IGEN... Visst, alla plockar en på pengar, men erfarenheter från tidigare lektioner samt att man betalade ur egen ficka gjorde mig fan mer och mer frustrerad, något som körläraren visste väldigt bra om. "Jag bestämmer när jag tycker att du är redo för att ge dig ut i trafiken" Käften ditt fucko, det gör fan kontrollanten på uppkörningen... Varför sa jag inte så?
Lackar på sådant, vafan, om jag själv ska betala min egen teoriavg på VV så ska jag väl för helvete få bestämma när jag vill ha min uppskrivning? Det var 2 saker som jag irriterade mig mycket på hos dem, något som gör att jag aldrig kommer sätta min fot där igen. En fuckyou-burnout och ett jävla tokvarvande mellan 6-7 ( då de har teori ) är dock något som ska kryssas i. ush!..![]()
Nog bäst att Johan snabbar sig med din hoj........