Ny häftig Suzuki!

Jag ska fanimig köpa en sån där. Sen ska jag regera slingerbulten med den. Kanske.

Den där motorcykeln är det bästa initiativet på länge. Lättkörd hoj som är billig att försäkra (vad har den, 50 hk eller något?), men ändå med en design som förhoppningsvis tilltalar de som gett sig fan på att köpa sporthoj som första mc.

Dessutom så räcker den gott och väl för att köra ifrån fler än man tror på gata, det vore en perfekt hoj för Mattias. Fast egentligen vore gamla GS500:an bättre, känns nog mer förnedrande att bli ifrånåkt av en sådan om man är tuff ung kille på "fetaste gixxern", men utan vidare körförmåga.

tks skrev:
Dessutom så räcker den gott och väl för att köra ifrån fler än man tror på gata, det vore en perfekt hoj för Mattias. Fast egentligen vore gamla GS500:an bättre, känns nog mer förnedrande att bli ifrånåkt av en sådan om man är tuff ung kille på "fetaste gixxern", men utan vidare körförmåga.

Tro nu inte att du får provision om Mattias köper min hoj :D
Sätter man bara i hyggliga gaffelfjädrar så är GS:en rätt rolig på kurvvägar. :tummenupp

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard