Ny gubbe i grabbkläder *L*

Bandit02

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2008
Hoj
harley ,kawa + letar mc
tjena, halvfet gubbe tittar in med förflutet som tokgasare på gixxers och zx9
R1or mm,har även averkat många mil i enduroslingorna för motionens skull men köpte harley å blev halvfet å tuff men nu skall fläsket bort och öka på motionen igen. letar stånkahoj 600-650 ,honda el liknande , bor i uppsala området, norrsidan. säger hej till alla . :yoparty

Välkommen.
Skaffa en stånka som flödar och surar ner sig hela tiden,så ska du se att du snart kan se dina egna fötter utan periskop...:D

Välkommen.
Skaffa en stånka som flödar och surar ner sig hela tiden,så ska du se att du snart kan se dina egna fötter utan periskop...:D

skrattar gott, nåja så jäla fet e ja inte ,, de är bara 2 siffrigt i vikt, men du vet hure e efter julmat mm, hua, nja helst skall de va elstart och insprut,, hadde Gasgas 450 förut , den gick bra, men tackar för välkomst hälsn till alla, å kör som om ni hade en hjärna så de inte blir mer statistik, / Bandit

Välkommen till gubb/knubbklubben. Jag har just börjat kämpa med mitt tresiffriga för att komma i stället igen till våren.

Coolt, vi behöver fler fetton här, Lite extra välkommen bara därför! :tummenupp :hej

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back