ny GSX-R site

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Milano, Italia
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
har laget en liten tribute til min elskede hoj: slingshot.cc
setter pris på litt feedback, siten er langt i fra komplett.
:)

mvh
Jan
 
ninja-mannen(c) skrev:
:Bugar Klockrent som svenskene sier. Trodde det var 85mod du hadde. Men du må få deg en nyere Kawa som supplement til sykkelen din

takk igjen. det er en 88 modell ja.
skal ikke se bort ifra at jeg supplementerer med en kawa en vakker dag...
 
hvilken screen resolution er vanlig nå for tiden? jeg bruker 1600x1200, da jeg testet siten i 1024x768 ble ting veldig stort. men det er kanskje ikke så mange som kjører så lav oppløsning lenger?
 
1024*768 borde ju fortfarande vara bland den vanligaste upplösningen.
 
Blip skrev:
1024*768 borde ju fortfarande vara bland den vanligaste upplösningen.

så kanskje jeg burde gjøre bildene litt mindre :confused:
 
Solid snake skrev:
Jaså?

Jag tycker det.
Jo visst är den ok! Gillar inte gammalt bara, har inget till övers för nostalgia!
Men det sköna med allt är att man får tycka som man vill!
 
har lagt ut tre tester av GSX-R750 1988 modell och microfiche, sprängskisser av GSX-R70 88-89-90 på slingshot.cc. testene er scannet, god kvalitet, artig lesning for den som er interessert.

Testene och sprängskisserna ligger under "tech".
 
Hultan skrev:
Jo visst är den ok! Gillar inte gammalt bara, har inget till övers för nostalgia!
Men det sköna med allt är att man får tycka som man vill!

Om vi ändå ska gnälla så är väl 96ans gsxr inte heller den mordenaste? Den är ju snart 10år gammal...

Snygg och stilren sida btw! :)

Edit: Du måste ha en jävla puts på den där gammelgixxern, satan i gatan va fin den verkar va! :tummenupp
 
Last edited:
Hagster skrev:
Snygg och stilren sida btw! :)

Edit: Du måste ha en jävla puts på den där gammelgixxern, satan i gatan va fin den verkar va! :tummenupp

Takk skal du ha :)
ja det blir en god del puts, stortvätt varje søndag och småtvätt efter varje åkning, hvite felger holder seg ikke hvite lenge...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top