Ny galenfilm ifrån Söder

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
I väntan på Minimoto Madness 5, klicka in på www.ketogan.com och leta reda på denna.

Figurerna som förekommer i filmen är skådespelare och det är inte grabben i brevet på filmen.

Bifogat

• 2004_0229_032804AA.JPG
    2004_0229_032804AA.JPG
    5.7 KB · Visningar: 40
GSXR1100R skrev:
I väntan på Minimoto Madness 5, klicka in på www.ketogan.com och leta reda på denna.

Figurerna som förekommer i filmen är skådespelare och det är inte grabben i brevet på filmen.

Sweet!! kullberg körde "större" hoj på den tiden.. =)

Kullberg skrev:
Den gamla goda tiden :D
Blev där något bra material till filmen igår?

Lita på det, jag ska börja redigera inom kort.
Har ett annat projekt som jag måste bli klar med först (kommer annonseras ut när det är klart)

/KetogaN

Hehe, vad försökte du göra Micke? Det ser ut som om du hoppade av hojen :D

TheDude skrev:
Hehe, vad försökte du göra Micke? Det ser ut som om du hoppade av hojen :D
Frambromsen tog inte alls, jag låste bakhjulet och lowsidade :D

Spam på er era j-a tråkmånsar, varför skriver ni inget, ni kan väl iaf vråldissa skitfilmen :mad:

GSXR1100R skrev:
Spam på er era j-a tråkmånsar, varför skriver ni inget, ni kan väl iaf vråldissa skitfilmen :mad:

Håll truten fetto! Du har ju glömt att nämna vem som filmat dig så snyggt. :7peta Stabilare hand finns inte att hitta i Malmötrakten!!! :arsele

CorbenDallas skrev:
Håll truten fetto! Du har ju glömt att nämna vem som filmat dig så snyggt. :7peta Stabilare hand finns inte att hitta i Malmötrakten!!! :arsele
Vem är du, gå in på moppe.net istället ditt fucko :kocko

Musik: 2/5
Klippning: 2/5
Innehåll: 3/5
Mickes vurpa: 4/5 :tummenupp

Ullis vurpa var en stark 4a, Mickes en svag. Det är folk som ni som besudlar fullt fungerande betygsystem. Tänk när det kommer en ullisvurpa med dubbla flipps och grejjer, vad ska ni ge den när ni redan gett den gamla vurpan en femma? JUST DET! :tungan :7peta

edit: När jag tänker efter var nog mickes vurpa en stark 3a. :hihi Men misströsta icke-micke! :) Det är ett bra betyg. 2 är godkänt.

Ketoganfilmer är ganska roliga faktiskt :)

Last edited:
Kay skrev:
Ullis vurpa var en stark 4a, Mickes en svag. Det är folk som ni som besudlar fullt fungerande betygsystem. Tänk när det kommer en ullisvurpa med dubbla flipps och grejjer, vad ska ni ge den när ni redan gett den gamla vurpan en femma? JUST DET! :tungan :7peta

edit: När jag tänker efter var nog mickes vurpa en stark 3a. :hihi Men misströsta icke-micke! :) Det är ett bra betyg. 2 är godkänt.

Ketoganfilmer är ganska roliga faktiskt :)
Vilket konstigt betygsystem du har, jag är född på 60 talet och då betydde 2:a underkänd :va

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd