Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den var riktigt nice! Måste kolla upp den studion då jag flyttar till Karlskrona om två veckor, var länge sen man taggade sig sist. Måst slänga upp en bild på min vad senare...
tycker verkligen att du ska kolla upp Sickboys, han är riktigt grym. Han kommer öppna upp nya tider i januri men det gäller att vara snabb för dom går åt rätt fort. Jag bokade min tid i augusti och då fick jag vänta till igår.
Gjorde denna igår , till minne av min lilla dotter som tyvärr inte orkade hela vägen. Skuggorna kommer bleka av ca 40% för att smälta in bättre...
Den andra hamnade där förra året i Kuala Lumpur
Kom hem från tattueraren för ett par timmar sen.
Kommer antagligen bli en sittning till där det ska på lite skuggor som bakgrund.
Är gjord av Rille på Sickboys Tattoo i Karlskrona.
Kom hem från tattueraren för ett par timmar sen.
Kommer antagligen bli en sittning till där det ska på lite skuggor som bakgrund.
Är gjord av Rille på Sickboys Tattoo i Karlskrona.
Den va najs![]()
Snygg Micke![]()
Salong Betong, Sthlm. Tatuerar enbart svart och gråskala, inga tramsiga färger. Kolla in portfolion, så mycket snyggt!
Någon som vet en bra tatuerare i skåne som inte har ett halvårs vänte kö? tänkte göra en sjöjungfru och ett fartyg på under armen i färg. så det är ju bra om han/hon är duktig på "pinuper"
Stina på Eyescreamtattoo är riktigt duktig. Har bokningsdag 1 maj så var redo med telefonen då så har du kanske tur att få en tid. http://www.eyescreamtattoo.com/
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |