Ny gaddning

*Hugo* skrev:
det trycker jag ... :tummenupp
väntar med spännig på resultatet.. :fyllisar

Det gör jag också...men det dröjer väl tills September iaf :) Har ju precis fått körkortet så jag kommer väl köra hoj så länge jag kan :tungan Och antagligen kommer jag inte ha råd tidigare ändå med tanke på nuvarande bensinpriser :(

Kanske är lite sjömans varning... men vem vet :D

Bifogat

• liten arm.JPG
    liten arm.JPG
    16 KB · Visningar: 328
Socrates skrev:
Det gör jag också...men det dröjer väl tills September iaf :) Har ju precis fått körkortet så jag kommer väl köra hoj så länge jag kan :tungan Och antagligen kommer jag inte ha råd tidigare ändå med tanke på nuvarande bensinpriser :(
*ler*..ne det e sant med dom bensinpriserna så måste man prioritera å då blir det bensin för slantarna.. :D jag tänkte gadda mig igen jag med men det blir väl okt kan ja tänka mig... :)

Socrates skrev:
Tycker att det låter som ett klokt val!!!
Håller tummarna på att bensinen ska bli billigare!

*Hugo* skrev:
*ler*..ne det e sant med dom bensinpriserna så måste man prioritera å då blir det bensin för slantarna.. :D jag tänkte gadda mig igen jag med men det blir väl okt kan ja tänka mig... :)

Då ska vi gadda osss samtidigt du och jag :yoparty :tummenupp
:arsele

No body is perfect... :)

cutting.jpg

Bart skrev:
Detta är en sk skäring...
man skär in ett mönster i benet i detta falla sedan lägger man något i så det blir en fin inflammation sedan pillar man skorpor o lider ett tag sedan har man världens coolaste ärrtattuering..detta e RESPECT!!
Sååååå coollt...

GJORDE GOTT ONT SÄKERT???

Back