ny framskärm till dominator?

dronkers

2slow2die
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
625, 640, 660, 690 (inte bestämt än)
Hej!

jag har sett några bilder på dominatorerna (nx 650) med en SM-framskärm ? var ner och kollade på min dominator och såg att det fanns 3st gängade hål i överdelen av styret.. är det så att det finns färdigtillverkade SM-framskärmar till dominatorn ? eller får man köpa en skräm som man tror passa och fixa hålen själv?

Vart kan man beställa billig/bra plast genom internet ? (har långt till närmaste återförsäljare av några som helst motorcykeldelar nu i sommar) ;)

tack för svar!

dronkers skrev:
2179063 Hej!

jag har sett några bilder på dominatorerna (nx 650) med en SM-framskärm ? var ner och kollade på min dominator och såg att det fanns 3st gängade hål i överdelen av styret.. är det så att det finns färdigtillverkade SM-framskärmar till dominatorn ? eller får man köpa en skräm som man tror passa och fixa hålen själv?

Vart kan man beställa billig/bra plast genom internet ? (har långt till närmaste återförsäljare av några som helst motorcykeldelar nu i sommar) ;)

tack för svar!

Tja..

Jag har precis satt dit en ny framskärm på min dominator http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=33539
är det något sådant du har tänkt dig ??

sorry för att det tog sådan tid att svara! jepp, en sådan hade jag tänkt mig ? vad är det för skärm ? vart kan man köpa en sådan genom internet ? :)

Tack för svar!

Hade inget bättre för mig så jag photoshoppade lite med Dominator-Rocks Dominator. Resultatet ser du nedan.

Bort med bakstänkan, in med skylten i hjulhuset, bort med dom stora blinkerserna, korta av avgassystemet, bort med dom gigantiska bakspeglarna och montera dit ett par styrändsspeglar.
För att toppa av det hela bör man slänga dit en Yamaha MT-03 framlampa.

Bifogat

• Dominator_3.jpg
    Dominator_3.jpg
    126.5 KB · Visningar: 98
  • 2006_MT-03_Detail_01_tcm36-87820.jpg
    2006_MT-03_Detail_01_tcm36-87820.jpg
    63.2 KB · Visningar: 53
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden