Ny framsida på Sporthoj.com

Bara ett litet förslag från mig som har mycket tomrum till höger.. men för att annonserna ska komma upp lite!

Bifogat

• shförslag.JPG
    shförslag.JPG
    127.9 KB · Visningar: 63
Jag tycker att det ser snyggt ut, men lite "plottrigt". Det är för mycket information på en liten yta (beror iofs delvis på reklamen).
Utnyttja gärna även hela den tillgängliga skärmytan istället för att lämna en tom outnyttjan vid remsa på sidan hos oss som har hög skärmupplösning.

Gör förstasidan så den passar för 1024*768 istället för 800*600 för de e ju lite ute? Då får du plats med mer reklam och vi med högre upplösning än båda ser att sidan kommer se lite mindre trång och ihålig på stora ställen.

Vanish skrev:
Bara ett litet förslag från mig som har mycket tomrum till höger.. men för att annonserna ska komma upp lite!

Mm men då syns inte annonserna för folk med mindre upplösning o det gillar nog inte de som betalat för utrymmet.

Sporthoj

Sidan ser schysst ut men som fler har skrivit tidigare....... Jag saknar direktlänkarna till de olika forumen.

(Du har inte funderat på att registrera dig till nå´t Affiliate-program så får du ju lite mer lön för all tid du lägger ner?)

Tycker det är för mycket, länkar hit och dit och poller, reklam allt möjligt. Man(jag) orkar inte läsa utan går bara vidare.

RS "Alex" skrev:
tycker det borde finnas en knapp för att komma till första sidan,där nyheterna finns alltså

*sorry för bilderna
Klicka på loggan. Den tar dig till förstasidan.
Får inte plats med fler länkar på menyvalsraden.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN