Ny forumdel

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Som vissa nu kanske har sett så har vi fått vårt privata forum, där man bara kommer in om man har behörighet. Ser ni inte det privata forumet längst upp på den vanliga "URR-sidan" så har ni inte heller tillträde dit.

Vad som bestämdes när det diskuterades vilka som skulle få tillträde dit, var att åtminstone någon av medlemmarna känner dig/vet vem du är. Några av er kanske också helt har missat tråden där detta diskuterades och där vi samlade in namn på de som ville ha tillträde.

Har ni missat att att anmäla intresse så görs detta till mig via PM. Om ni vet med er att jag inte vet vem ni är så får ni ange en referens så att säga.
Telefonlistan är för övrigt också flyttad till det privata forumet så att inte numrena skall vara tillgängliga för vem som helst.

End of message!
 
Typ ingen pil.

Lägg till mig är du snäll!!!!!!!
Vill ju typ inte missa något.


Penguin skrev:
Som vissa nu kanske har sett så har vi fått vårt privata forum, där man bara kommer in om man har behörighet. Ser ni inte det privata forumet längst upp på den vanliga "URR-sidan" så har ni inte heller tillträde dit.

Vad som bestämdes när det diskuterades vilka som skulle få tillträde dit, var att åtminstone någon av medlemmarna känner dig/vet vem du är. Några av er kanske också helt har missat tråden där detta diskuterades och där vi samlade in namn på de som ville ha tillträde.

Har ni missat att att anmäla intresse så görs detta till mig via PM. Om ni vet med er att jag inte vet vem ni är så får ni ange en referens så att säga.
Telefonlistan är för övrigt också flyttad till det privata forumet så att inte numrena skall vara tillgängliga för vem som helst.

End of message!
 
Klösan skrev:
Lägg till mig är du snäll!!!!!!!
Vill ju typ inte missa något.

Pingvinen skrev:
...åtminstone någon av medlemmarna känner dig/vet vem du är...

Om ni vet med er att jag inte vet vem ni är så får ni ange en referens så att säga.

Nästa ölkväll är onsdag om en dryg vecka :fyllisar
 
Vill också va med!

Snälla, lägg till mig oxå! Jag hoppas/tror du känner/känner till mig. Visserligen skriver jag inte så ofta i forumet men det är alltid kul/bra/intressant att veta vad som händer.
 
Janne F skrev:
Snälla, lägg till mig oxå! Jag hoppas/tror du känner/känner till mig. Visserligen skriver jag inte så ofta i forumet men det är alltid kul/bra/intressant att veta vad som händer.

Jorå, dig känner vi ju - så det är inga problem :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top