Ny flicka här =)

Ni pojkar/män/gubbar är fan mer hormonstint än vad jag är ! Och jag SKA vara det !

Välkommen hit för övrigt.

Välkommen hit. Fantastiskt snygg hoj, tänkt köpa en själv i några år men blivit lite stoppad av min ekonomi...

Kul med nytt folk.
nu fattas det bara att du börjar åka motard och hänger med killarna och tjejerna från GBG/Borås på äventyr på landets motardbanor! :yoparty

välkommen

Dig har man inte sett på vägarna ju...:Bugar

Ne kanske inte, åker mest vilse i min egen lilla värld :D haha
För som sagt på normala vägar hittar ha inte :va

Vi kan köra vilse ihop, e på nytt ny-inflyttad i gbg, kan inte vägarna alls bra...

Haha Ja de e ju alltid bättre att åka vilse me nån annan en sig själv, då kan ja alltid skylla på att de va ditt fel ;)

Välkommen!:tummenupp

Bra val av hoj! Klicka runt och utforska SH, här finns en del skit och tjafs mellan SH:are, men även en massa bra saker! :) Hoppas du hittat Daytona-tråden under MC-relaterat - Modellspecifika...
Ypperligt ställe att ställa frågor på, eller leta info om sin hoj!:tummenupp

Tack för det tippset, hade tagit tid å hitta dit annars :D

Hej och välkommen till Gbg och SH!

Som infödd Göteborgare och Triumph-förare tar jag gärna en tur någon dag tillsammans med dig och alla andra som känner för att hänga på! Jag kan såväl imorgon under dagen som på söndag (lite beroende på lördagskvällen dock)!

Anyone?

Det llät ju spännande, dock haft fullt upp i helgen, men får kolla upp någon annan kväll då kanske =)

Ni pojkar/män/gubbar är fan mer hormonstint än vad jag är ! Och jag SKA vara det !

Välkommen hit för övrigt.

Tackar, men pojkar är aalltid pojkar, inge ide att fundera på hur dom beter sig :D

Last edited:
Men skulle tycka de va skit kul å kunna få lite mer kontakt med lite mc förare här i gbg, gärna brudar också, blir ju vanligare men ses ju inte allt för offta, så hojta till om ni har lust, jag är alltid prat och körglad, party me för den delen =)

Välkommen

Kör hårt, glöm inte skydda dej.....:näsblod

Välkommen!

Håll koll i GBG-forumet när det är körningar och kanske framför allt WCX-fester. Där träffar man mycke folk på gott humör :)

Välkommen tjejen!

Du kommer att trivas bra här, det vet jag...folk är helt underbara!!:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!