Ny film på RadicalRiders.net - AleX ska köpa nytt bakdäck. 050214

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Ny film på RadicalRiders.net - AleX ska köpa nytt bakdäck. 050214

Som en liten abstinenshöjjare har vi gjort en liten film. Den ligger på www.radicalriders.net under Filmer - Filmer och heter "AleX ska köpa nytt bakdäck. 050214"

Berätta gärna vad ni tycker, hastighet på nerladdningen och om musiken.

Hoppas det duger :tummenupp

Värmde gött i vinterhelvetet, men hörrö - det här är fanimig inte "The real World Skåne". Tag nu genast fram ett stativ, din parkinssonsdrabbade kretin!!! ;)

Freppa skrev:
Värmde gött i vinterhelvetet, men hörrö - det här är fanimig inte "The real World Skåne". Tag nu genast fram ett stativ, din parkinssonsdrabbade kretin!!! ;)
Stativet var insmort i brårandigtvirvelfett och uppkört i mitt a*us så därför kan det ha varit lite skakigt ibland ....... :arsele

ps. vad tyckte du om musiken .....?

Den va helt okej...men det blev lite enformigt med musiken efter ett tag. Annars så såg klippningen riktigt bra ut...som sagt lite ösigare musik efter ett tag så hade den varit helt :tummenupp

//TwinSucker

TwinSucker skrev:
Den va helt okej...men det blev lite enformigt med musiken efter ett tag. Annars så såg klippningen riktigt bra ut...som sagt lite ösigare musik efter ett tag så hade den varit helt :tummenupp

//TwinSucker
Det är en snabbklippt film med lite gammalt material jag hade liggandes. Musiken var skojjig därför använde jag hust den ....

Eftersom jag har uppfattat AleX är en snäll och trevlig pojke = svärmorsdröm så är det chockerande att se honom bete sig på detta viset. Är det du Mr K som har lockat in honom i fördärvet? Har ni ingen respekt alls för materiella ting?!? :rofl

Omdöme:
Hastighet på nerladdningen: :tummenupp
Musiken: :tummenupp rätt kul att texten är ändrad.
Övrigt: Snygga stoppies men lite tjatigt, kunde tagit bort några, bra klippt, lite mycket "Parkinsonkamera" i vissa sekvenser.

Hehe. Alltid kul att se filmer, speciellt nu när man har fått två decimeter snö....

Musiken var ju... nje, lite uttjatad efter två minuter.
Nedladdningen vet jag inte riktigt, är på jobbet. Flöt på bra iaf.
Filmen i sig kunde ha vart mkt roligare om ni bytt vinklar lite. Stått på vägen och se när AleX kommer mot kameran t.ex. Annars bra.

PS. Införskaffa ett stativ :tummenupp

Fett att börna sittandes på tanken :tummenupp Filmen kunde ha varit kortare, lite tjatigt men förtielva körningar fram och tillbaka.

Boberg råkkar :yoparty

Snacka om att man längtar till sommaren...

Maverick_ou812: Jag är den svärmorsdrömmen som alla tror.. det e bara det att Svärmorn har lite olika tankar om vad som en svärson ska göra :tungan :yoparty

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien