Ny film på Radical Riders sida

pvcraketen skrev:
Kan ingen som gör hojfilmer vara lite nyskapande och anvnäda nåt annat än västkustrokk från det stora odugliga landet i väst?
"Call the police" var iofs en hygglig bit.
(Naä, RoLLER, "Jag har myror i brallan" räknar jag inte riktigt in i den här kategorin.)
Å när det gäller hastighet tror jag bestämt att du toppade 242 på mätaren, fast nu rör jag nog ihop verkligheten med din hastighetsmätare och cyberSPÄJSverkligheten med nedSladdningstid.
Berätta vilken din favvemusik är pmsraketen (tampong) så ska jag fixa en film bara för dig :kär

ALL tysk musik är riktigt usel. Ja, ok, nåt undantag finns. (Vad nu det hade med saken att göra?)
Naäasså, det är inte musiken i sig som är dålig bara det att det är samma jävla musik i alla filmer. Är det inte så?
Om jag skulle få välja så skulle jag nog vilja ha en alldeles egen liten videosnutt med riktigt bra country. "Truck drivi'n song" typ. Fixar du en sån till mig? Snäääääääälla. :EllerKanskeInteSmily

GSXR1100R skrev:
Berätta vilken din favvemusik är pmsraketen (tampong) så ska jag fixa en film bara för dig :kär

pvcraketen skrev:
ALL tysk musik är riktigt usel. Ja, ok, nåt undantag finns. (Vad nu det hade med saken att göra?)
Naäasså, det är inte musiken i sig som är dålig bara det att det är samma jävla musik i alla filmer. Är det inte så?
Om jag skulle få välja så skulle jag nog vilja ha en alldeles egen liten videosnutt med riktigt bra country. "Truck drivi'n song" typ. Fixar du en sån till mig? Snäääääääälla. :EllerKanskeInteSmily
Det ska vi fixa, Dolly Patton & co :D

/GSXR På Mr K:s konto :va

Filmen "Not" på sidan rockade fett!!!!
Heel clicker med moppe :Bugar

Nästan så man saknar att va 15.... 15 då allt som var fel var ok. Knalla runt i överdimisionerade byxor som man snott av farsan. Skolka från plugget för att gasa med crossen i grustaget. Spana in andra 15 åringar utan att man kände att det var moraliskt fel :lol

Fan.. jag är bara 22 och börjar få åldersnojja! :lol

Dolly P funkar! Måste erkänna att jag har nån greatest tits av henne... För övrigt har jag spritat med Macho Djäääääny ikväll, varför jag nu kom å tänka på det?

Mr K skrev:
Det ska vi fixa, Dolly Patton & co :D

/GSXR På Mr K:s konto :va

pvcraketen skrev:
Dolly P funkar! Måste erkänna att jag har nån greatest tits av henne... För övrigt har jag spritat med Macho Djäääääny ikväll, varför jag nu kom å tänka på det?
Vad har Dolly och MW gemensamt :va ..... :tuttar :D

Kommande filmning skall ske på en bonngård med massor av kossor :drool

Last edited:
Matti skrev:
Filmen "Not" på sidan rockade fett!!!!
Heel clicker med moppe :Bugar

Nästan så man saknar att va 15.... 15 då allt som var fel var ok. Knalla runt i överdimisionerade byxor som man snott av farsan. Skolka från plugget för att gasa med crossen i grustaget. Spana in andra 15 åringar utan att man kände att det var moraliskt fel :lol

Fan.. jag är bara 22 och börjar få åldersnojja! :lol

samma här.. fast byta in VTRen mot finnar och snattade folköl.. nae :rolleyes:

När blev Phil Lynnot västkustrock???
För det är väl Phillan?
Låter som tidig Thin Lizzy eller nåt.

CorbenDallas skrev:
När blev Phil Lynnot västkustrock???
För det är väl Phillan?
Låter som tidig Thin Lizzy eller nåt.
Stämmer bra det, Fyll-Lennart e det som skrålar :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025