Ny film på ketogan.com

KetogaN skrev:
Kommer antagligen inte köra hoj 2004 av olika anledningar.
Men ni klarar er bra utan mig.. :yoparty

/KetogaN

PS. Om någon har DV-band med film på mig sulle jag vara jätteglad om jag fick ta del av dom, Tack.

Alla behöver vi ett ekonomi-saneringsår ibland..
Du kan bli min teamchef, kostar dig bara hälften av vad en hojsäsong kostar!
:fyllisar

KetogaN skrev:
...Det är inte samma sak längre, sammanhållningen finns inte där på samma sätt då det är en mycket större grupp som kör nu...
Hmmmm.... "Jag = ny i gänget" men denna säsong har jag deltagit i ca 90% av gazzen o du i <10% (vet att olyckan varit dig onådig, men även dessförinnan). Sturup har jag snurrat ca 80% av körningarna i år och är lycklig över att så många är lika galna som jag.
Respekt för duktiga förare som du - men klanka inte på gänget som du ändå inte deltar i!
Sammanhållningen tycker jag är hög, fram till September i alla fall. :yoparty

/Gubbdjävul som härmed riskerar att bli flamead och få ägg på fönstren :arsele

Robz skrev:
Hmmmm.... "Jag = ny i gänget" men denna säsong har jag deltagit i ca 90% av gazzen o du i <10% (vet att olyckan varit dig onådig, men även dessförinnan). Sturup har jag snurrat ca 80% av körningarna i år och är lycklig över att så många är lika galna som jag.
Respekt för duktiga förare som du - men klanka inte på gänget som du ändå inte deltar i!
Sammanhållningen tycker jag är hög, fram till September i alla fall. :yoparty

/Gubbdjävul som härmed riskerar att bli flamead och få ägg på fönstren :arsele

Det du tycker är gänget är inte gänget som jag talar om och just därför deltog jag inte i körningarna som du deltog i, jag valde att köra med färre människor som jag kände bättre, men ni har säkert kul och det ska ni fortsätta ha tycker jag..

Med ovan sagt så kanske jag forumlerade mig luddigt innan, jag menade alltså inte att det "nya" gänget hade dålig sammanhållning.

Vad det gäller Sturup så anser jag för min egen del (eftersom jag tänjde på gränserna över hur fort jag kunde hantera min hoj runt banan) att den är för farlig med sina staket ända inne vid banan och obefintliga avåkningzoner. Men det fanns en tid då jag tyckte det var skitskoj att köra där, man blir mer och mer medveten om hur illa det kan gå och med den erfarenheten medföljer en viss feghet för att smiska skiten ur hojjen på Sturup.

Men faktum kvarstår att det är få kvar från originalgänget, och det var det jag talade om..

/KetogaN

Last edited:
cbr_micke skrev:
Hehe kan tänka mig att det måste varit en upplevelse.. :) förra sommaren var ju den "riktiga" första sommaren med MC för mig så det var också en upplevelse i sig :) trist bara att du inte kommer köra nått 2004 .. jag får gasa lite extra när jag kör förbi vid dig nu i kylan iaf, hoppas de kan piggna upp .. heh

Haha.. ja gör det.. man hör direkt när det är du som kommer förbi utanför.. växlar juh aldrig.. *lol*

/KetogaN

Pålle skrev:
Alla behöver vi ett ekonomi-saneringsår ibland..
Du kan bli min teamchef, kostar dig bara hälften av vad en hojsäsong kostar!
:fyllisar

Ekonomin är inte problemet.
Hyggligt att erbjuda mig den rollen, kommer dock aldrig ge dig pengar.. *lol*

/KetogaN

Last edited:
Jaa du... det gar inte fort att fa ner filmer har i Thailand, men jag antar att det ar samma grymma kvalle som alltid aven pa den har. Saknar den gamla goda tiden, speciellt kvallarna. Snart kommer jag hem, mitt i vintern. Blir nog ingen hojakning for mig heller nasta ar, men det vore kul att ses i alla fall. Ha det gott grabbar och tjejer.
/Old Ben

Benjamin skrev:
Jaa du... det gar inte fort att fa ner filmer har i Thailand, men jag antar att det ar samma grymma kvalle som alltid aven pa den har. Saknar den gamla goda tiden, speciellt kvallarna. Snart kommer jag hem, mitt i vintern. Blir nog ingen hojakning for mig heller nasta ar, men det vore kul att ses i alla fall. Ha det gott grabbar och tjejer.
/Old Ben

Ah... Kul att läsa något från dig! Hoppas du har det toppen!!! :tummenupp

KetogaN skrev:
Ekonomin är inte problemet.
Hyggligt att erbjuda mig den rollen, kommer dock aldrig ge dig pengar.. *lol*

/KetogaN
Du vet hur det var förra gången du kracka zx-6:an...

Då sa du lika dant... så hade du en helt ny hoj tills nästa säsong. :D

Benjamin skrev:
/Old Ben

Du är välkommen hem Benji! Hoppas du har det fetgött i värmen.
See ya!

Fixx skrev:
Du vet hur det var förra gången du kracka zx-6:an...

Då sa du lika dant... så hade du en helt ny hoj tills nästa säsong. :D

Om vi förlägger samlingspunkten för onsdagsgazzen till utanför Ketos lägenhet istället så får han nog snabbt fart på börsen ska ni se... :banana
O vips så stod där en fet sukka utanför huset...

CorbenDallas skrev:
Om vi förlägger samlingspunkten för onsdagsgazzen till utanför Ketos lägenhet istället så får han nog snabbt fart på börsen ska ni se... :banana
O vips så stod där en fet sukka utanför huset...

Önskar jag kunde... Tyvärr sätter hälsan stopp för det roliga ett bra tag framöver.. :(

/KetogaN

KetogaN skrev:
Önskar jag kunde... Tyvärr sätter hälsan stopp för det roliga ett bra tag framöver.. :(

/KetogaN

Ajdå, fan va surt. Beklagar.
Well, det finns plats därbak om du vill åka. Kan jag ha Talpai där kan jag ha en lätt räka som dig där... :D :D

KetogaN skrev:
Saknar att dra omkring på nätterna och busa med Bosken, LasseB, Talpai, Json, Grandmaster, MrK, Metallgutten, Fixx, Juha.. *suck*
Det är inte samma sak längre, sammanhållningen finns inte där på samma sätt...............

/KetogaN

Men Jag då Kalle, men jag då :gråta :gråta :gråta

R1Ola skrev:
Men Jag då Kalle, men jag då :gråta :gråta :gråta

Ola din gamle lirare.. du mer old school än alla.. konstigt nog hittade vi alltid varandra i Malmö eller omnejd varjekväll. Heheh.. Du, Jag, Bosken och Andreas levde fan på hojjarna.. tiden på strippen innan den blev infesterad med publik och annat pack var jäkligt gemyt..

Förlåt att jag glömde bort dig en stund..

/KetogaN

Inskickat av KetogaN

ANTAGLIGEN! = här ska gazzazz.....

Klart grabben ska ha moppe....

Hälsoskäl.....nja....de sejer att man skall dricka whiskey när man e förkyld...inte
för att det hjälper men det är mycket roligare att vara sjuk.

Fråga mej....jag söp bort en halsfluss en gång....

Last edited:
bo$ken skrev:
Inskickat av KetogaN

ANTAGLIGEN! = här ska gazzazz.....

Klart grabben ska ha moppe....

Hälsoskäl.....nja....de sejer att man skall dricka whiskey när man e förkyld...inte
för att det hjälper men det är mycket roligare att vara sjuk.

Fråga mej....jag söp bort en halsfluss en gång....

Jag känner inte för att basunera ut vad jag kommer få gå igenom till våren, men du är helt fel på det Palle..

Sporthoj är gay ändå.. :fatta!

/KetogaN

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP