Ny film på ketogan.com

vackert.... man saknar den där gamla goda tiden...

Ensamheten på sturup raceway..

snyggt i svart/vit...

Nu måste jag oxå lära mig klippa filmer.....

KetogaN skrev:
high quality mixes, the good old days..

http://www.ketogan.com

Skriv en kommentar eller hamna på min shitlist.. *lol*

/KetogaN

Uj! Vilken nostalgi. I allafall den tiden jag varit med. Man får nästan en tår i ögat med allt det svartvita o den dystra "biiiiten"
Själv hoppas jag dock på än mer kvalitetstid på banor och utanför med trevliga människor o sköna motorcyklar. Än är det inte slut...

För min del har det precis börjat...
Silverpilen ska rocka fetast nästa säsong.

LasseB skrev:
*klump i halsen* vackert men deppigt, nä ny hoj och så nya filmer med färg fart och rock istället :yoparty :D

Saknar att dra omkring på nätterna och busa med Bosken, LasseB, Talpai, Json, Grandmaster, MrK, Metallgutten, Fixx, Juha.. *suck*
Det är inte samma sak längre, sammanhållningen finns inte där på samma sätt då det är en mycket större grupp som kör nu.. men man får vara glad för den goa tiden!!

Sånna korkade grejjer som att dra på varvstoppen så att bakomvarande dränktes av avgaser genom highpipen utan att ha en tanke på att man sabbar motorn, burna helt utan anledning, wheela på helt fel ställen, knäskrapa i burlövsrondellen till snuten kommer.. hehe.. :fyllisar

/KetogaN

Last edited:
Nu j-r får du rycka upp dig, sluta att sitta hemma och klippa svartvita deppfilmer, det verkar som om en vägra vintern fest är på g i min nya boning.

Tävlingar, förnedring, grilla i minusgrader & annat som är kul :fyllisar

Datum kommer asap :banana

GSXR1100R skrev:
Nu j-r får du rycka upp dig, sluta att sitta hemma och klippa svartvita deppfilmer, det verkar som om en vägra vintern fest är på g i min nya boning.

Tävlingar, förnedring, grilla i minusgrader & annat som är kul :fyllisar

Datum kommer asap :banana

Aj lav joo Micke! :kär

Underbar snutt... :gråta Men jag hatar såna slut :mad:

Fast... min hoj är inte avställd än, och det finns passagerarutrymme på den :7peta

Diablo skrev:
Underbar snutt... :gråta Men jag hatar såna slut :mad:

Fast... min hoj är inte avställd än, och det finns passagerarutrymme på den :7peta
hehehe, ja keto är van vid att vara spätta....
:tungan :banana

Nice movie, grey, black and white.. Next year I´ll make a burnout with my scooter, aight.

E de inga som e sugna på att köra lite en mörk kall kväll nu då?!! jag e ute o kör fortfarande :) :yoparty

KetogaN skrev:
Saknar att dra omkring på nätterna och busa med Bosken, LasseB, Talpai, Json, Grandmaster, MrK, Metallgutten, Fixx, Juha.. *suck*
Det är inte samma sak längre, sammanhållningen finns inte där på samma sätt då det är en mycket större grupp som kör nu.. men man får vara glad för den goa tiden!!

Sånna korkade grejjer som att dra på varvstoppen så att bakomvarande dränktes av avgaser genom highpipen utan att ha en tanke på att man sabbar motorn, burna helt utan anledning, wheela på helt fel ställen, knäskrapa i burlövsrondellen till snuten kommer.. hehe.. :fyllisar

/KetogaN
Vi får väl ta ett par nostalgi-rundor och filma lite 2004.
Fint bildspel .........

Mr K skrev:
Vi får väl ta ett par nostalgi-rundor och filma lite 2004.
Fint bildspel .........

Kommer antagligen inte köra hoj 2004 av olika anledningar.
Men ni klarar er bra utan mig.. :yoparty

/KetogaN

PS. Om någon har DV-band med film på mig sulle jag vara jätteglad om jag fick ta del av dom, Tack.

KetogaN skrev:
Kommer antagligen inte köra hoj 2004 av olika anledningar.
Men ni klarar er bra utan mig.. :yoparty

/KetogaN

PS. Om någon har DV-band med film på mig sulle jag vara jätteglad om jag fick ta del av dom, Tack.

Du keto, jag satt o bläddra i en gammal mc tidning, från 2001 tror jag.. där e nått klipp från sjöbo rakan, där står du o börnar på bild, om du inte redan visste :) ..

(C) Allt om MC nr 12 - 2001

Bifogat

• ketogan.jpg
    ketogan.jpg
    66.1 KB · Visningar: 41
cbr_micke skrev:
Du keto, jag satt o bläddra i en gammal mc tidning, från 2001 tror jag.. där e nått klipp från sjöbo rakan, där står du o börnar på bild, om du inte redan visste :) ..

(C) Allt om MC nr 12 - 2001

Hahaha.. Jo det visste jag faktiskt!
Men tack för att du påminde mig, många roliga minnen.

Som sagt.. 2001 var året då allt hände.. fan va kul vi hade.. gick lätt 150spänn soppa varje dag hela sommarn.. :)

/KetogaN - Nostalgisk -

Hehe kan tänka mig att det måste varit en upplevelse.. :) förra sommaren var ju den "riktiga" första sommaren med MC för mig så det var också en upplevelse i sig :) trist bara att du inte kommer köra nått 2004 .. jag får gasa lite extra när jag kör förbi vid dig nu i kylan iaf, hoppas de kan piggna upp .. heh

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti