GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kolla in www.ketogan.com videos/high quality, klicka på v-rodden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Kolla in www.ketogan.com videos/high quality, klicka på v-rodden
Tackar å bockarmicke.a skrev:Bra film micke![]()
Gillar när v-roden ökar tempot![]()
![]()
du ser ut att ha roligt på filmen Trollis är helt galen, tur att han inte får lotsa röda gruppenBj.O.rn skrev:Trollis är fanimej grym.. höjdarn var när han en morgon för ett par år sedan var med i "Skurt" iklädd fez.. (barnprogram på trean..) Vi skrattade så vi grät i ducceklubben..
/B
GSXR1100R skrev:Trollis är helt galen
Du är helt galen, sitta i garaget och torrbrytaFireSalle skrev:I bland den delen av Sveriges befolkning som inte gillar sporthojar skulle kanske några st. tycka att du själv var något åt det hållet om de sett din "Torrkörning i garaget"-film....
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske ska tillägga att jag själv tycker den är genialisk! Nu vet jag hur jag ska kunna roa mig under den svala delen av året. Jag ska så klart sitta och torrbryta i garaget med solglasögonen på och drömma om att jag kör om V-rodden och klarar hålla åtminstone CorbenDallas-tempo....
Börjar det bli ett begrepp inom bankörningskretsar med CorbenDallas-tempo eller?FireSalle skrev:...klarar hålla åtminstone CorbenDallas-tempo....
CorbenDallas skrev:Börjar det bli ett begrepp inom bankörningskretsar med CorbenDallas-tempo eller?![]()
![]()
Det är en konst att kunna köra sakta!!!
Det tar lång tid i många års erfarenhet att köra så sakta som jag efter så många varv på banan....
Edit:stavlfe
Så nu måste jag alltså träna flitigt på att dra rulle för att kunna bli en RadicalTourer själv. FireSalle skrev:Tja, vad ska jag säga? Har du inte själv gjort vad du har kunnat för att etablera det begreppet?
På min första bankörning så hamnade jag alltså i samma grupp som den beryktade RadicalTourern Mr. CorbenDallas. Då jag själv har touringbakgrund så tänkte jag att det skulle bli kul. Vad hände då? Jo, du bytte grupp (till en snabbare alltså) och jag låg kvar och körde tillsammans med choppernSå nu måste jag alltså träna flitigt på att dra rulle för att kunna bli en RadicalTourer själv.
![]()
FireSalle skrev:Tja, vad ska jag säga? Har du inte själv gjort vad du har kunnat för att etablera det begreppet?
På min första bankörning så hamnade jag alltså i samma grupp som den beryktade RadicalTourern Mr. CorbenDallas. Då jag själv har touringbakgrund så tänkte jag att det skulle bli kul. Vad hände då? Jo, du bytte grupp (till en snabbare alltså) och jag låg kvar och körde tillsammans med choppernSå nu måste jag alltså träna flitigt på att dra rulle för att kunna bli en RadicalTourer själv.
![]()
GSXR1100R skrev:Man ska ha klart för sig att tempot i grupperna va långsam, medel och jättesnabbt, tempot gick ifrån en skala på 1-5, Grön 1, Gul 2, Röd 5.
Att kliva upp från Gul till Röd va rätt tufft.
Om du e smart så släpper du dom framförvarande på rakan, sen kan du gasa satan i kurvorna innan du kommer ikapp, kommer de ikapp efter halva sträckan så skall du upp en grupp, i Röd grupp går det garanterat fort nogCorbenDallas skrev:Tempot i grön grupp var helt okej. Jag jagade föråkarn så gott jag kunde för att han skulle gasa mera. Skillnaden mellan gul grupp är att i gul så håller man ett jämnare tempo, gruppen är mer homogen. I grön grupp var det större spridning så vi som ville köra lite snabbare kom snabbt ifatt dom som ville köra lite långsammare o då var det ju dom som bestämde tempot.
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!