Nitrous skrev:En ny Teaser för en kommande film med bus o smärta finns att ladda ner hos http://www.potatoesmc.com
Håll till godo i sommarvärmen önskar PotatoesMc
![]()
/Nitrous
Weeeeeee!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous skrev:En ny Teaser för en kommande film med bus o smärta finns att ladda ner hos http://www.potatoesmc.com
Håll till godo i sommarvärmen önskar PotatoesMc
![]()
/Nitrous
[Akryl]*Amid skrev:verktyg\internet alternativ
Under fliken "Sekretess" klicka på knappen "redigera" (under "webbplatser"
Lägg till 212.37.4.92 i Webbplatsens adress klicka på tillåt
EDIT: fylla på
ambulans skrev:tack.. hyggloburro...![]()
Nitrous skrev:GSXR1100R: Näää, hon hade total avsaknad av Empati, tittade lite snett över axeln och såg ut i ansiktet ungefär som -Jaha, en Mc som exploderade, nåja, det var ju inget särskilt !! och sen gick hon vidare i lugn promentakt.
En ganska svårflörtad donna kan man gissaNitrous skrev:GSXR1100R: Näää, hon hade total avsaknad av Empati, tittade lite snett över axeln och såg ut i ansiktet ungefär som -Jaha, en Mc som exploderade, nåja, det var ju inget särskilt !! och sen gick hon vidare i lugn promentakt.
Nitrous skrev:Skriv inte i den IP-adressen som Akryl-amid skrev, det är fel. Rätt IP är 212.37.5.92
/Nitrous
[Akryl]*Amid skrev:Argh... jag kan inte ens skriva en siffra rätt... grrr...
Ber om ursäkt om de strula bAmbulans
Hmm... lite skoj å se de där custom-åkarna som kommer när
"whoever" wheelar.Här på forumet har de ju fått en massa
skit för att de inte hejar, men de hejar så glatt på han som
wheelar så
På tal om flickan så kan hon ju blivit chockad åsså...
EDIT: Man hittar inte Grupp och Låtnamn nån stans... someone care to share?
ambulans skrev:ja jag märkte att de va fel nummer, så ja tog de på deras sida o la in i stället.. nu funkar de![]()
[Akryl]*Amid skrev:Ahh, gött med folk som klarar lite själva![]()
Nitrous skrev:[Akryl]*Amid ] : Musiken är Clawfinger - Recipe_for_hate
ambulans skrev:ja de brukar ja åxå säga....... på olycksplatserna...![]()
[Akryl]*Amid skrev:Ahh.. danke sehr!
och tack världen för DC
EDIT: Fast det där verkar inte riktigt stämma Nitrous?
Ehm.. har "alla ni" sådär dålig humor...
Jag känner en såndär trafikpolis också,
han brukar alltid öppna med "Hur var det här då"
.... för att lätta på stämningen lite säger han... hahaha![]()
[Akryl]*Amid skrev:Ahh.. danke sehr!
och tack världen för DC
EDIT: Fast det där verkar inte riktigt stämma Nitrous?
EDIT2: Hittade... var denna: Clawfinger - "When everything crumbles"
Ehm.. har "alla ni" sådär dålig humor...
Jag känner en såndär trafikpolis också,
han brukar alltid öppna med "Hur var det här då"
.... för att lätta på stämningen lite säger han... hahaha![]()

Nitrous skrev:Och tur att jag inte är kompis med en Polis.... eller så skulle vi antagligen inte vara kompisar längre om han inte hade dubbelmoral eller såg åt ett väldigt avlägset håll när jag är i trafiken !
/Nitrous
ambulans skrev:*skrattar*.. ja , de är lika hos oss, i dagrummet så skojjas de friskt.. men det är väl ett sätt att orka med det antar jag. Men.. så länge man skiljer på skoj och allvar så är det ju ok ...
Är man inte rubbad så blir man när man börjar med det här jobbet, o det är lika för poliser.. =)
ja har en bra... Man kommer fram till olyckan, det sitter fastklämda i bilen.. då ska man sticka in huvet o säga.
- jaha... haft ont länge ??![]()
ambulans skrev:
ja har en bra... Man kommer fram till olyckan, det sitter fastklämda i bilen.. då ska man sticka in huvet o säga.
- jaha... haft ont länge ??![]()
.. hohohohoho.. ja vrider mig i soffan nu... den var bra. [Akryl]*Amid skrev:Heheh... Jo, jag kan ju förstå det.
Själv siktar jag på att vara så laglydig som möjligt när jag väl får mitt kort
Ohh... lite OT också, såg du pajat foten litehur ede me den?
klarar du av å va ute å gazza, eller massa gips å skräp ivägen?
Jo, det kan nog bli väldigt jobbig stämning om alla skall gå
omkring och vara allvarliga hela tiden om man dessutom har
ett sånt arbetsområde :/
Sen så kan det nog ha lugnande effekt om man som skadad
ser att folk vet vad de håller på med och samtidigt iaf. verkar
lite avslappnade(till skillnad mot paniken jag upplevde på
sjukhuset... iik)
Nitrous skrev:.. hohohohoho.. ja vrider mig i soffan nu... den var bra.
Nitrous skrev:.. hohohohoho.. ja vrider mig i soffan nu... den var bra.
[Akryl]*Amid : Jodå , tack det är ganska bra med fossingen numera. Lyckades ådra mig sju fotfrakturer *AAAAAAJJJJ SOM FAN* är ett bra utryck. Men på torsdag ska gips o stålpinnar bort och sen är det bara o lära foten att röra på sig igen.
Och med det svaret så förstår du säkert att Hojen står parkerade för tillfället
/Nitrous
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |