Ny Film från jönköping

t-quick skrev:
aha okej.. jag blir inte som dom på filmen av sprit och har inte sett någon annan i den åldern som blir det heller. Det var därför jag tror knark var med i bilden.

Jag förstår din misstanke, men efter en kväll med de pojkarna så skulle du inte bli förvånad. Det är fullkomliga idioter...inte många indianer i deras reservat så att säga...sen så har nog skådisarna ansträngt sig lite extra i vissa klipp..:D

Jorå!!! Moviemaking potential finns ju definitivt men lite mer hojåkning än
såhär vill man ju se.Jackass/crusty prylar mäktar ju få andra med så det känns som man kan klara sig utan sånt om det inte håller nämnda klass.
Men va fan tummen upp för det känns som nästa rulle blir fet.

Slangan skrev:
såhär vill man ju se.Jackass/crusty prylar mäktar ju få andra med så det känns som man kan klara sig utan sånt om det inte håller nämnda klass.

Orsaken till den låga halten av hojåkning är väl till huvudsak att det fortfarande är kallt. Lär nog bli ett gäng filmer till i sommar känner jag på mig.

Brutus skrev:
Orsaken till den låga halten av hojåkning är väl till huvudsak att det fortfarande är kallt. Lär nog bli ett gäng filmer till i sommar känner jag på mig.
Hahaha.. jo visst.. men jag tror ju inte de blir direkt mindre supa heller bara för att de blir varmare ute.. :D :fyllisar

Slangan skrev:

Yes mister..det kommer bli mer hojåka i nästa rulle,tyvärr är ju folket här alldeles för bekväma o vill vänta till det är 100+ ute innan de kan åka :tungan

Maverick skrev:
Hahaha.. jo visst.. men jag tror ju inte de blir direkt mindre supa heller bara för att de blir varmare ute.. :D :fyllisar

Tänkte inte på det...:) Vi kan ju filma från ballen så kan Ikon wheela på rakan nedanför då...

Ikon skrev:
Yes mister..det kommer bli mer hojåka i nästa rulle,tyvärr är ju folket här alldeles för bekväma o vill vänta till det är 100+ ute innan de kan åka :tungan
Tyvärr alltför vanligt förekommande bland hojåkare.En del borde ägna sig åt bilkörning eller köra hoj på psx el xbox istället.

Slangan skrev:
Tyvärr alltför vanligt förekommande bland hojåkare.En del borde ägna sig åt bilkörning eller köra hoj på psx el xbox istället.

Precis...innan påsk så är det närmaste jag kommer en hoj att spela Riding Spirits känns det som...

Sen har inte mitt ställ kommit än heller...:rolleyes:

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...