<<Ny film från Bikerboyz sthlm>>

Härligt! Äntligen...och lite större film är bara värt.

Jag med över 100Mbit/s borde väl få ner den snabbare? Tankar bara i 3mb/s

Edit: Går i 10,2mb/s nu. Sorry! :banana

Bara för att besserwissra.. En torrent bygger på att någon annan seedar så att du kan tanka den.. så att du sitter på 100MBit spelar ingen roll om de som delar ut den sitter på modem.. då får du oxå modemhastighet.. sitter de däremot på en bra lina så får även du bra hastighet (om det inte är många som tankar samtidigt)

Så, nu har du lärt dig nåt idag oxå :tummenupp

najs! ftw! bra uppload speed på thepiratebay? 11mb i sekunden! WTF!? :yoparty

Last edited:
Hörru Glenn! Å dina filmer e vassare??

man måste inte vara vassare själv för att ge kritik. sandlåde nivå eller?

P-G jag fick ju länk för nån/några veckor sen av dig, då jag även tankade ner denna film. är detta en annan version?

Jäkla nice film.. enda invändningen, lite lite busor denna gången mot förra BB rullen.. ;)

Hörru Glenn! Å dina filmer e vassare??

Jag sa aldrig att filmen var dålig ,men jag ser ingen njutning med att nån lägger upp en film där man blåser i 300 på motorvägen.eller en massa fjortisar som vill visa sig bara:tummenupp
Killarna kan mer .

Nej jag är inte duktig på å klippa ihop en film men skulle jag göra det samt
lägga upp det på nätet som jag har gjort så får man ta lite kritik .
:arsele

Lär inte va många som seedar längre.

Tankar bara 752/kbs :5sure

Bara för att besserwissra.. En torrent bygger på att någon annan seedar så att du kan tanka den.. så att du sitter på 100MBit spelar ingen roll om de som delar ut den sitter på modem.. då får du oxå modemhastighet.. sitter de däremot på en bra lina så får även du bra hastighet (om det inte är många som tankar samtidigt)

Så, nu har du lärt dig nåt idag oxå :tummenupp

Haha, jag har hållit på med fildelning sen kazaa, är drivande på vissa privata trackers osv...men det är bra att jag fick det förklarat för mig. :tummenupp :D

Jag syftade bara på tidigare skribent som menade att han kunde tanka i 6mb/s, vilket inte jag lyckades trots mina 100Mbit/s+

Gillar R1 testet :) skön film för övrigt :D

Min lina är rätt snabb och har har den nedladdad. Låter programmet stå på så fler kan tanka ner den.

Så nu har man fått ned 1,5% bara lite kvar ska bli sjukt kul att kolla p ånär det är klart.

Haha garvade sönder när Sean Banan kom upp från ingenstans :D Kul att ni lägger in sånt och nice körning!

Sen foto-sessionen med brudarna :slicka:2cool:kär

Överlag en riktigt skön film faktiskt! :tummenupp Mycket härliga åk, MYCKET skön stämning i gänget, det märks! :)

MEN (som den konstigt friserade fikusen i Let's dance skulle sagt)
Dock har jag svårt att uppmuntra rödljuskörningarna vid övergångsställena nära på tredubbla hastigheten där man själv går över varje dag med hunden...
Visst vi hojåkare hörs, men det är svårt för en vanlig svensson å veta varifrån...

Sjukt bra rulle! Alltid lika kul och se lite annat än bara hojåkning, samma skit i 40 minuter kan bli tråkigt.

:yoparty

TACK FÖR NGN HAR RÄDDAT MIN BAKFYLLA I MORRN! tack även alla som seedar! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT